Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری رویترز، ماسک قراردادی را برای خرید توییتر به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار امضا کرده که حالا سوالاتی را در میان کارمندان و مردم در مورد استراتژی او برای اداره این شبکه‌ اجتماعی ایجاد کرده است.

او به خبرنگارانی که در مراسم سالانه مت گالا در نیویورک روی فرش قرمز گرد آمده بودند، گفت که معیار مهم موفقیت این است که آیا توییتر می‌تواند مخاطبان خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماسک که به همراه مادرش در این رویداد مورد علاقه افراد مشهور شرکت کرده بود، گفت: «در حال حاضر به نوعی جا افتاده است. من می‌خواهم درصد بیشتری از کشور در آن حضور داشته باشند و با گفت‌وگو درگیر شوند.»

بر اساس آخرین گزارش درآمد خود، توییتر روزانه حدود ۴۰ میلیون کاربر فعال در ایالات متحده دارد.

ماسک گفت که او می‌خواهد این پلتفرم تا حد امکان فراگیر باشد؛ جایی که در حالت ایده‌آل بیشتر آمریکایی‌ها در آن باشند و تا حد امکان قابل اعتماد باشد.

این میلیاردر همچنین گفت که توییتر را در مورد نحوه تبلیغ یا تنزل رتبه توییت‌ها شفاف می‌کند و می‌خواهد نرم‌افزار آن برای طرح انتقاد در دسترس عموم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

صرفه‌جویی در هزینه‌های توییتر | ماسک حقوق مدیران و هیات مدیره را کاهش می‌دهد!

ماسک در پاسخ به سوالی درباره مهاجرت احتمالی کارمندان گفت: «همه آزاد هستند.»

او گفت: «مسلما اگر کسی با آن احساس راحتی نکند، با توافق به جای دیگری خواهد رفت. این خوب است.»

کد خبر 673999 برچسب‌ها ایلان ماسک اینترنت - توییتر شرکت‌ خودروسازی تسلا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایلان ماسک اینترنت توییتر شرکت خودروسازی تسلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: روابط با افغانستان را گسترش می‌دهیم

سفیر چین در کابل در دیدار با وزیر دفاع حکومت طالبان تصریح کرد پکن با حفظ سیاست عدم مداخله، به گسترش روابط خود با افغانستان ادامه می‌دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ژائو شینگ» سفیر چین در کابل در دیدار با «ملا محمد یعقوب» وزیر دفاع حکومت طالبان اظهار داشت با تحکیم امنیت سراسری در افغانستان، فرصت خوبی برای همکاری‌های اقتصادی و تجاری بین دو کشور به‌وجود آمده است.

 وی افزود: چین با حفظ سیاست عدم مداخله، به روابط تاریخی خود با افغانستان ادامه داده و در مسائل تجارت، اقتصاد و سایر موضوعات نیز همکار و همگام افغانستان است.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط وزارت دفاع طالبان، ملا یعقوب نیز در این دیدار روابط دیپلماتیک و همکاری‌های تجارتی و اقتصادی دو کشور را مثبت دانست.

وی با تأکید بر این موضوع افزود: افغانستان و چین اشتراکات واضحی دارند، ما ضمن تقویت و حفظ روابط دو کشور همسایه، از سرمایه‌گذاری‌ها و پروژه‌های اقتصادی چین در افغانستان حمایت کرده و بار دیگر از تأمین امنیت آنها اطمینان می‌دهیم.

سفیر چین: روابط پکن و کابل در بهترین حالت قرار داردچین:گشایش کریدور «واخان» با افغانستان را بررسی می‌کنیمچین: قطعنامه شورای امنیت پیشرفت‌های اخیر در افغانستان را منعکس نمی‌کند

بر اساس اطلاعیه منتشر شده، دو طرف در ادامه نیز پیرامون مسائل مرزی و پروژه اتصال افغانستان و چین از طریق کریدور واخان تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اشتوتگارت 3-1 بایرن: خیال رئال راحت باشد!‏
  • آرتتا: بازی سیتی را می‌بینم، با پیژامه راحت!‏
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • چین: روابط با افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • با این پنج توصیه متخصصان راحت‌تر بخوابید
  • طرز تهیه دسر شکلاتی رژیمی، با خیال راحت دسر بخورید!
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • از رایگان‌سواری چه می‌دانید؟ | با هیچهایک رایگان سفر کنید!