Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:14:18 GMT

فرهنگ قرآنی بخش آبدان درسطح استان و کشور مطرح شود

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۳۵۶۳

فرهنگ قرآنی بخش آبدان درسطح استان و کشور مطرح شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود کارگر در خطبه‌های نماز عید سعید فطر ضمن تبریک این عید بزرگ اظهار داشت: کار بسیار خوبی توسط استاندار در حوزه قرآن صورت گرفته و با توجه به ظرفیت عظیم در حوزه قرآن انتظار داریم در سال آینده و در ماه مبارک رمضان از قاریان و جلسات قرآن، تلاوت‌ها و تفسیر قرآن تصویر برداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه آبدان در ادامه یادآور شد: فرهنگ قرآنی بخش آبدان در سطح استان و کشور مطرح شود.

کارگر به مسئله خرید به موقع گندم اشاره کرد و گفت: خرید به موقع گندم و پرداخت هزینه‌های به روز آن کار ارزشمندی است و این می‌تواند یک الگویی برای مسئولان در حوزه کشاورزی باشد تا کشاورزان گرفتار ضرر و زیان نشوند.

خطیب نماز عید سعید فطر در بخش دیگر از خطبه‌ها به مساله روز کشور پرداخت و یادآور شد: به برکت اسلام و قرآن و به برکت مسلمانان دیندار نقشه‌های دشمنان در هر عصر و زمانه‌ای نابود شده و نام اسلام و نام انبیا و اولیا با همه تهمت‌ها در عالم ماندگار شد.

حجت الاسلام محمود کارگر ادامه داد: امروز در جهان و جهان اسلام و نظام اسلامی ایران دشمنان ما به دنبال این هستند که افکار عمومی مردم را به تقابل با نظام اسلامی گسیل کنند.

وی افزود: آمریکایی‌ها خوب می‌دانند که با هزینه‌های بسیار زیاد تا امروز انجام داده‌اند نتوانسته‌اند جذابیت عظیم و زیبای ایران اسلامی محو کنند.

کارگر با تاکید بر اینکه وظیفه ما در جنگ بزرگ رسانه‌ای نباید فریب هیمنه پوشالی غربی‌ها نشویم و دستاوردهای بزرگ وعظیم انقلاب اسلامی را فراموش کنیم و باید مراقبت کنیم و تک تک ما نسبت به تبیین این مساله وظیفه داریم.

امام جمعه آبدان در پایان از روحانیون، مداحان و برگزار کنندگان مراسم ایام ماه مبارک رمضان تشکر کرد.

کد خبر 5481521

منبع: مهر

کلیدواژه: نماز عید سعید فطر آبدان بوشهر روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس بوشهر روز قدس کرمانشاه عید سعید فطر فلسطین ویروس کرونا عید فطر 1401 نماز عید سعید فطر خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی ماه رمضان 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر

فعالیت‌های مذهبی و قرآنی در بین کودکان و نوجوانان روستای الیف از توابع شهرستان کازرون استان فارس رونق بسیاری دارد و به جهت اهمیت در مسجد این روستا دوره‌های آموزشی قرآن کریم و مسائل دینی و مذهبی برای کودکان و دانش آموزان برگزار می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان روستای الیف خبر داد و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - فارس

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم اختتامیه برنامه‌های قرآنی ماه رمضان در قم + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • دیدگاه‌های متعدد در اسلامی‌سازی علوم انسانی بررسی شد
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است