Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر و حتی شاید یکی از حساس‌ترین بازی‌های نیم فصل دوم در این فصل روز چهارشنبه بین دو تیم استقلال و سپاهان در اصفهان برگزار می‌شود. تیم‌هایی که در رده‌های اول و سوم این مسابقات قرار دارند.

مهدی پاشازاده پیشکسوت و کاپیتان پیشین تیم استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین شرایط استقلال و همچنین دیدار این تیم مقابل سپاهان اظهار داشت: این بازی برای استقلال می‌تواند مثل یک شمشیر دو لبه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان به تازگی و با سرخوردگی از آسیا برگشته و شاید شکست‌های سنگین و آسیایی این تیم که منجر به حذف از مرحله گروهی شد باعث تضعیف روحیه آنها مقابل استقلال شده و کار را برای آبی پوشان قدری ساده‌تر کند. اما برعکس این هم می‌تواند اتفاق بیفتد و شاید همین موضوع تبدیل به یک انگیزه مضاعف برای بازیکنان و اعضای کادر فنی سپاهان شود و کار برای آبی پوشان مشکل تر شود.

مدافع پیشین آبی پوشان بیان داشت: آنچه مسلم است تقابل بهترین خط حمله و بهترین خط دفاعی فصل می‌تواند جذابیت‌های خاص خودش را داشته باشد. استقلال اگر امروز در صدر جدول قرار دارد یکی از مهم‌ترین عوامل آن ساختار منظم و خوب دفاعی این تیم است که حتی با تغییر نفرات و از آن بالاتر حتی با جدایی دو مدافع اصلی هم این این ساختار شکننده نشد و این نشان می‌دهد یک تفکر خوب باعث ایجاد چنین نظمی در دفاع آبی پوشان شده است. اما باید این را هم در نظر بگیریم که آبی پوشان در ساختار تهاجمی آنطور که باید زهردار نبوده‌اند.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: اگر آبی پوشان قدری در حمله سازمان بهتری داشتند و به موازات دفاع در فاز تهاجمی هم رشد کرده بودند، شاید در هفته بیست و سوم یا چهارم قهرمانی شان را قطعی کرده و سایر دیدارهای این تیم جنبه تشریفاتی به خود می‌گرفت. اما حالا آنها ناچارند برای قهرمانی در هفته‌های باقی مانده و حتی شاید تا روز آخر تلاش کرده و بجنگند.

وی افزود: در این ۶ بازی باقی مانده به شخصه این بازی با سپاهان بعد از آن بازی با فولاد را مهم‌ترین می‌دانم و کلید قهرمانی را در همین دیدار با سپاهان می‌دانم. اما به جز آن از بازی مقابل تیم‌هایی که خطر سقوط آنها را تهدید می‌کند هم نباید به راحتی گذشت. پس شاگردان مجیدی ۶ بازی بسیار مهم تا پایان فصل پیش رو دارند.

پاشازاده تصریح کرد: یکی از عواملی که استقلالی‌ها باید در نظر داشته باشند، دوری جستن از حواشی است که قطعاً تا پایان فصل دور و بر آنها خواهد بود. حفظ آرامش فردی و تیمی در هفته‌های باقی مانده برای آبی پوشان خیلی مهم است.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: مجیدی باید مراقب باشد هم خودش به راحتی تن به ورود به حواشی ندهد و هم از رخنه حواشی به تیمش جلوگیری کند. امروز سرمربی استقلال سنگین‌ترین وظیفه ممکن را بر عهده دارد و باید بتواند از عهده این وظیفه بر آید. کار خوبی که کادر فنی تا امروز کرده‌اند زمانی ارزش مضاعفی پیدا می‌کند که این فصل با قهرمانی به اتمام برسد.

کد خبر 5479943

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران فرهاد مجیدی تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال مهدی پاشازاده فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران مهدی طارمی تیم فوتبال سپاهان اصفهان فدراسیون فوتبال کشتی آزاد اردوی تدارکاتی باشگاه پرسپولیس حمید سجادی تیم فوتبال پورتو اللهیار صیادمنش کشتی فرنگی آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی

جام حذفی ایران (استقلال آبی پوش ملاثانی - سپاهان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 748085

دیگر خبرها

  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی