Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@10:40:34 GMT

چرا پرسپولیس نمی‌ تواند از پول بورس استفاده کند؟

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۳۶۶۹

پرسپولیس 350 میلیارد تومان در حساب خود دارد که قابل برداشت نیست

پرسپولیسی ها فعلا نمی توانند از پول فروش بخشی از سهام خود استفاده کنند.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، بعد از ورود باشگاه پرسپولیس به بورس و ارائه درصدی از سهام این باشگاه به هواداران مبلغی به حساب این باشگاه واریز شد که به گفته حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان رقم آن 350 میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس هنوز موفق به برداشت این پول و استفاده از آن نشده است.

با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که مبلغ 350 میلیارد تومان به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شده اما هنوز مسئولان این باشگاه قادر به برداشت این پول نیستند. دلیل این مسأله واریز پولی است که این باشگاه باید انجام دهد که هنوز این اتفاق رخ نداده است.

باشگاه پرسپولیس باید مبلغی در حدود 3 میلیارد تومان به حساب کارگزاری که کارهای ورود پرسپولیس به بورس را انجام داده است، واریز کند تا بتواند از 350 میلیارد تومان استفاده کرده و آن را برای اهداف مختلف هزینه کند. در این خصوص مدیران باشگاه پرسپولیس قرار است تا هفته آینده این مبلغ را به حساب کارگزاری مورد نظر واریز کنند تا مجوز استفاده از این پول را به دست بیاورند.

اولویت مدیران باشگاه پرسپولیس برای استفاده از این پول پرداخت بدهی‌ها است که باعث شده مشکلات مالی روی این باشگاه سایه بیندازد. از طرف دیگر با به راه افتادن یک کارگروه اقتصادی که متشکل از مدیران اقتصادی و بانکی کشور است، قرار است راه‌های درآمدزایی ترسیم شده تا باشگاه پرسپولیس بتواند با این پول روش‌های درآمدزایی را انجام داده تا دیگر شاهد مشکلات مالی نباشند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت فشار به رسانه ها و برنامه های تلویزیونی برای جلوگیری از پخش گل مشکوک لیگ یک با برگزیدگان تاریخ فوتبال ایران؛ قسمت یازدهم / حسن روشن: باید تا 34 سالگی برای تیم ملی بازی می کردم متئو آلمانی برگزاری جلسه میان سران بارسلونا و مدیربرنامه های لواندوفسکی را تکذیب کرد) اشاره مورینیو به لاتزیو: با وجود VAR، دیروز یک تیم با گل آفساید به پیروزی رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان امشب منتظر هدیه دولت باشند؛ مبلغ چقدره؟

وزیر آموزش و پرورش گفت: امشب مبلغی به عنوان تقدیر روز معلم به حساب معلمان واریز می‌شود.

هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم، امشب به حساب معلمان واریز می‌شود.

فارس در خبری نوشت: رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، امروز در مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری گفت: بعد از اجرای رتبه‌بندی معلمان، میانگین حکم آنها از دستگاه‌های دیگر بالاتر است، البته معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق التدریس جبران کنند.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم به معلمان خدمت کنیم و امشب دولت خدمتی به معلمان خود خواهد کرد.

بنا بر پیگیری خبرنگار، هدیه روز معلم مبلغ ۲ میلیون تومان است که امشب واریز می‌شود.

دیگر خبرها

  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • فوری | هدیه روز معلم واریز شد | معلمان حساب‌هایشان را چک کنند
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟
  • معلمان امشب منتظر هدیه دولت باشند؛ مبلغ چقدره؟
  • واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم
  • هدیه روز معلم امشب به حساب معلمان واریز می‌شود
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان