Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، نماز عید سعید فطر با حضور چند هزار نفری مومنین در امامزاده جعفر بن موسی الکاظم (ع) شهرستان پیشوا برگزار شد.

امروز مسلمین با وحدت بی‌نظیر در کنار یکدیگر جمع و پس از ۳۰ روز عبادت در ماه مبارک رمضان نماز عید سعید فطر را اقامه کردند.

حجت الاسلام باقری در خطبه‌های نماز عید فطر شهرستان پیشوا با تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: ماه مبارک رمضان صحنه بزرگ از وحدت و همدلی میان مسلمان بود و چه خوب افرادی که از این ماه بهره لازم را بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اتحاد میان مسلمانان در ماه مبارک‌ رمضان ادامه داد: اینکه مسلمان با اتحاد و وحدت بی‌نظیر در ماه مبارک رمضان حاضر و اکنون نیز با وحدت بی‌نظیر در نماز عید حاضریم بسیار ارزشمند است.

امام جمعه شهرستان پیشوا با اشاره به نعمت های ماه مبارک و نماز عید گفت:  ماه مبارک و نماز عید فطر باعث شده تا همه افراد ،گروه‌ها، احزاب و... در کنار یکدیگر جمع شوند و با وجود تمام اختلاف ها بر سر ارزش ها اینگونه با وحدت حضور دارند.

باقری اضافه کرد: اگر بین مسئولی و گروهی در شهرستان اختلاف سلیقه‌ای وجود دارد نباید به میان مردم کشیده شود بلکه باید با وحدت همگی تلاش کنیم تا شهرستان پیشرفت کند.

امام جمعه پیشوا گفت: همه با وحدت و در کنار یکدیگر باعث می‌شویم تا پیشرفت کنیم و این پیشرفت و ترقی جز با وحدت ایجاد نخواهد شد.

باقری ادامه داد: در ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری سفره‌های افطاری، مراسم شب قدر، کارهای خیر و حماسه های مختلفی بودیم‌ که با حضور دهه هشتادی و نودی ها نیز بسیار بی نظیرتر رقم‌خورد.

امام جمعه پیشوا در پایان با تبریک مناسبت های پیش رو گفت: مناسبت های پیش رو را به فرهنگیان و کارگران تبریک عرض می نمایم و امیدوارم بهترین ها برای ایران اسلامی ساخته شود.

گفتنی است در پایان خطبه های نماز عید سعیدفطر از فعالین فرهنگی در ماه مبارک تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عید فطر امام جمعه پیشوا حجت الاسلام باقری ماه مبارک رمضان نماز عید سعید عید سعید فطر ماه مبارک امام جمعه عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد:  میز‌های خدمت این هفته ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور  مدیران کل  آموزش و پرورش  - نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس - تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روسای پردیس شهید رجایی (برادران) و پردیس علامه طباطبایی (خواهران) دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • چرا به سمت قبله نماز می‌خوانیم؟ + دلائل علمی