Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  همشهری‌آنلاین، طاهره‌خاتون میرزایی، همسر زنده‌یاد داریوش اسدزاده، بازیگر سرشناس تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی در مورد وضعیت فعلی خانه و زندگی‌اش چنین گفت:

«آقای اسدزاده قبل از فوت‌شان اعلام کردند می‌خواهند خانه‌ای را که در آن ساکن بودیم، بخرند اما پول کم آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من زمینی داشتم که فروختمش و پولش را به او دادم و او گفت سه دانگ خانه را به نام من خواهد زد. پرسیدم سندش کو؟ گفت نزد یکی از دوستان بسیار خوبم است. آقای اسدزاده امروز، فوت کرد، فردا برای من حکم تخلیه آمد. من پیگیری کردم و به قوه قضاییه رفتم. قرار بود تا ۱۲ فروردین به من پاسخ دهند که کرونا آمد و همه‌جا تعطیل شد. همان زمان بود که خانه را پلمپ و مرا بیرون کردند و من با یک بلوز، شلوار در کوچه ماندم. با هر کدام از اقوامم هم که تماس گرفتم هیچ کدام موقعیت کمک کردن به من را نداشتند. من جایی را نداشتم و شب‌ها در پارک می‌خوابیدم. در محله‌مان آقای بسیار باشخصیتی زندگی می‌کردند که با همسرشان هم دوست بودم، به ایشان گفتم می‌توانم شب را در مغازه شما بگذرانم، گفتند چرا؟! گفتم جا نداریم! با خانم‌شان تماس گرفتند و خانم‌شان گفت همین الان بیاید خانه ما. شب را آن‌جا گذراندم. صبح آژانس گرفتم و آمدم قم، خانه مادرم، راهم نداد و گفت می‌دانستیم به چنین روزگاری می‌افتی.»

او که بازنشسته مامایی است ادامه داد: «در گروه همکارانم در واتساپ گفتم که چنین وضعیتی دارم و شب را در مسافرخانه می‌گذرانم. یکی از همکاران مرا به خانه‌اش برد. بعد این‌جا را گرفتیم. طلاهایم را فروختم که ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شد، ۲۰۰ هزار تومان هم دوستم رویش گذاشت که ۱۵ میلیون تومان شد و ۵ میلیون باقی‌مانده را هم در دو قسط از من گرفت. می‌بینید خانه من پرده ندارد؟ آن هم وضعیت دستشویی و آشپزخانه‌ام است.»

میرزایی با بیان این که «من ۲۸ سال با آقای اسدزاده اختلاف سنی داشتم و وقتی با او ازدواج کردم همه فامیل مرا طرد کردند» ادامه داد: «بعد از این اتفاق هیچ کس، هیچ پیگیری‌ای نکرد. به وزارت ارشاد مراجعه کردم و آن‌ها گفتند وضعیت شما، اولین مورد است و ما هیچ برنامه‌ای برای شما نداریم. من و آقای اسدزاده ظاهرا وضعمان خوب بود. آقای اسدزاده آن‌قدر داشت که من به این روز نیفتم ولی کو و کجاست؟ من درخواستی از مردم ندارم. مسئولین لطف کنند و شخصی را مامور لیست کردن اموال آقای اسدزاده در دو سال پایانی عمرشان کنند، مگر می‌شود آقای اسدزاده در ۹۶ سالگی فوت کنند و آه در بساط نداشته باشند؟ این محال است! آقای اسدزاده چهره‌ای شناخته شده بودند.»

او در پایان گفت: «من از مسئولین توقع بسیار دارم و امیدوارم حداقل به حرمت آن استکان چایی که دست‌شان دادم وقتی به دیدن آقای اسدزاده می‌آمدند، به من کمک کنند.»

طاهره خاتون میرزایی ۲۳ سال با زنده‌یاد داریوش اسدزاده زندگی کرده است. داریوش اسدزاده سوم شهریور ۱۳۹۸ در ۹۶ سالگی درگذشت.

کد خبر 674010 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران تئاتر سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران تئاتر سینمای ایران آقای اسدزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ و رئال مادرید در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی ۲-۲ رسیدند. در این بازی ابتدا رئال به گل رسید اما بایرن در نیمه دوم بازی را ۲-۱ کرد، با این حال مادریدی‌ها در دقایق پایانی با پنالتی وینیسیوس جونیور به گل مساوی رسیدند. توماس توخل در نشست خبری پس از بازی تیمش را مستحق پیروزی دانست.

جریان بازی؟
ما خیلی خوب شروع کردیم و می‌توانستیم در دقایق اول پیش بیفتیم. سپس اما به برنامه‌مان پایبند نبودیم. من حتی نمی‌دانم چرا گل خوردیم و شرایط سخت شد. در نیمه دوم وضعیت بهتر شد. عزم بیشتری نشان دادیم. ما بازی را ۲-۱ کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم، باید گل سوم را به ثمر می‌رساندیم و بازی را می‌بردیم. حس عجیبی دارد آنها دو موقعیت جدی‌شان را به دو گل تبدیل کردند.

وضعیت بعد از بازی امشب؟
اکنون وضعیت روشن است. برد در مادرید و سپس در ومبلی. هنوز هم بازی برای من ۵۰-۵۰ است. ببینیم چه می‌شود.

مقابل اشتوتگارت از ترکیب چرخشی استفاده می‌کنید؟
هنوز نمی‌دانم. بازی همین یک ساعت پیش به پایان رسید. فردا دوباره از من بپرسید.

مربی‌ای هستید که می‌دانید چگونه در برنابئو پیروز شوید، در سال ۲۰۲۲ با چلسی این کار را انجام دادید، باز هم می‌توانید؟
این مهم نیست که من بدانم دوباره می‌توانم یا نه. مهم این است که واقعا آن را انجام دهیم و باور کنیم که می‌توانیم. که البته ممکن است، همانطور که گفتم وضعیت هنوز ۵۰-۵۰ است. ما می‌توانیم در آنجا موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم. برنابئو یکی از سخت‌ترین مکان‌ها برای پیروزی است، اما وضعیت این است. یک چالش جدی، زیبایی شرایط فعلی این است که ما می‌توانیم نتیجه امروز را فراموش و از صفر شروع کنیم.

دیگر خبرها

  • محل خانه‌های یک میلیاردی تهران لو رفت!
  • وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده
  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!
  • ببینید | تصاویر تلخ از وضعیت اسفناک و درد کشیدن یک اسب در نقش جهان اصفهان
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او