Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی موقت شیاطین سرخ ضمن تمجید از بازیکنانش بابت پیروزی مقابل برنتفورد، معتقد است شیاطین سرخ در چند هفته اخیر ثبات لازم را نداشته‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رالف رانگنیک در پی برتری 3 بر صفر شب گذشته (دوشنبه) تیمش مقابل برنتفورد در آخرین بازی خانگی خود در فصل جاری که در چارچوب هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس برگزار شد، گفت: ما از بازی لذت بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم می‌توانید ببینید که بازیکنان هم از عملکردشان لذت بردند. از حیث مالکیت توپ، این یکی از بهترین عملکردهایی بود که در شش ماه گذشته از زمان ورود من به تیم به نمایش گذاشتیم. از نظر دفاعی هنوز فاصله‌ای بین خطوط وجود داشت و در تمام طول بازی در فرم و مالکیت توپ نبودیم و همین باعث شد تا برنتفورد هم لحظات خود را داشته باشد، اما به طور کلی من فکر می‌کنم این یک برد تعیین‌کننده بود. فکر می‌کنم ما مستحق برد بودیم، چون کنترل بیشتری بر بازی داشتیم و موقعیت‌های بهتری برای گلزنی به دست آوردیم.

وی افزود: فکر می‌کنم این واقعیت که ما با خوان ماتا و نمانیا ماتیچ بازی کردیم، به ما کیفیت بیشتری در خط میانی به علاوه کریستیانو و برونو فرناندز داد. برونو نیز در این شرایط عملکرد بهتری از خود نشان داد، نه تنها به دلیل گلزنی بلکه در مالکیت توپ هم بهتر کار کرد. گرفتن توپ از ما برای بازیکنان برنتفورد چندان آسان نبود. در نیمه اول به نظرم ما چند پاس رو به عقب و پاس‌های مربع شکل زیادی دادیم که حریف را به پرس دعوت کردیم. در کل همانطور که گفتم عملکرد خوبی داشتیم.

سرمربی موقت و آلمانی منچستریونایتد همچنین در تمجید از دو هافبک تیمش که در پایان فصل از جمع شیاطین سرخ جدا خواهند شد، اظهار داشت: خوان ماتا و نمانیا ماتیچ هر دو بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند که دوران حرفه‌‌ای فوق‌العاده داشته‌اند. آنها چند سال خیلی خوب را در اینجا با منچستریونایتد پشت سر گذاشتند. شاید این آخرین بازی خانگی آنها بود که باید منتظر بمانیم و ببینیم در چند هفته آینده چه اتفاقی می‌افتد، اما اگر آخرین بازی خانگی آنها بود، برای آنها یک شب خاص و به یاد ماندنی رقم خورد.

رانگنیک 60 ساله در بخش دیگری از صحبت‌هایش به تمجید از بال سوئدی‌اش پرداخت که در این بازی پاس‌گل برونو فرناندز را ساخت. او خاطرنشان کرد: الانگا به تازگی 20 ساله شده است و در کریسمس و قبل از آمدن من، او در فکر رفتن قرضی به تیمی دیگر بود، اما حالا تقریباً به طور منظم برای ما بازی می‌کند. فکر می‌کنم آنتونی ذهنیت فوق‌العاده ای دارد، او پسر خوبی است و می‌خواهد در هر جلسه تمرین بهتر شود و امیدوارم تا چند سال آینده در باشگاه بماند و پیشرفت کند. هنوز فضای زیادی برای پیشرفت از نظر فنی و تاکتیکی برای الانگا وجود دارد، اما او می‌خواهد یاد بگیرد و این چیز خوبی در مورد اوست.

وی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما قبلاً چنین بازی‌هایی داشته‌ایم. چیزی که ما کم نداشتیم ثبات در بازی‌های مانند بازی خارج از خانه مقابل اورتون بود و در خیلی از آنها  امتیاز از دست دادیم. ما می‌توانستیم به راحتی شش یا هشت امتیاز بیشتر داشته باشیم، اما موفق به انجام این کار نشدیم و به همین دلیل است که هنوز ناامید هستم و فکر می‌کنم نشان دادن این نوع عملکرد برای خودمان و برای ‌هواداران فوق‌العاده بود.

رالف رانگنیک در پایان با اشاره به نارضایتی از نتایجی که منچستریونایتد در مقطع پایانی دوره او کسب کرد، گفت: در نهایت، من از نتایج تیم به خصوص در چهار یا پنج هفته گذشته راضی نیستم. ما در طول فصل بازیکنان مهم زیادی را (به دلیل مصدومیت) از دست دادیم. از تیمی که مقابل وستهام پیروز شد، سه بازیکن به دلیل مصدومیت بازی بعدی را از دست دادند. در مقابل تیم‌های دیگر در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی بازیکنانی را جذب کردند. ما لحظات خوبی هم داشتیم و گل‌های کمتری دریافت کردیم، اما در چند هفته اخیر عملکردمان آنطور که باید خوب نبوده است. در مجموع می توان گفت که ثبات لازم نداشتیم.

رانگنیک: منچستریونایتد نیاز به عمل جراحی قلب باز دارد/ آینده رونالدو؟ باید از تن هاخ بپرسید

منچستریونایتد که با این برد 58 امتیازی شد و جایگاه ششمی خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس را استحکام بخشید، در دو بازی پایانی خود باید به ترتیب در خانه‌های برایتون و کریستال‌پالاس به میدان برود، این در حالی است که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای شیاطین سرخ تقریباً دور از دسترس است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد شیاطین سرخ فوق العاده فکر می کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به نزدیکی فاصله امتیازات تیم‌های استقلال و پرسپولیس در رده اول و دوم جدول لیگ برتر کاملا مشخص است که این دو تیم تا اینجا خود را به عنوان کاندیدا‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی بیست و سومین دوره لیگ برتر معرفی کرده‌اند.

اما نگاهی به تعداد برد‌های اخیر این دو تیم و نکته نهفته در کلین شیت‌های سرخابی ها، این واقعیت را مشخص می‌کند که تیم پرسپولیس انگیزه بیشتری برای گرفتن جایگاه استقلال در بالای جدول دارد.

شاگردان اوسمارویرو در ۵ بازی آخر (از هفته بیست و یکم تا بیست و پنجم) موفق شدند تیم پیکان را دو بر صفر، گل گهر سیرجان را یک بر صفر، ملوان بندر انزلی را یک بر صفر و صنعت نفت آبادان را ۳ بر صفر پشت سر بگذارند و در دیدار حساس مقابل تیم سپاهان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شوند.

کسب ۴ پیروزی و به ثمر رساندن ۷ گل بدون دریافت حتی یک گل خورده در این تعداد بازی موجب شد تا علاوه بر نزدیک‌تر شدن پرسپولیس به استقلال در صدر جدول و کم کردن فاصله امتیازی به عدد یک زنگ خطر جدی را برای شاگردان جواد نکونام به صدا در بیاورند.

اما در نقطه مقابل تیم استقلال در ۵ دیدار اخیر خود با دو مساوی مقابل تیم‌های این مس رفسنجان و تراکتور دو امتیاز از دست داد تا از مجموع ۱۵ امتیاز ۵ بازی اخیر تنها ۱۱ امتیاز گرفته باشد. هرچند که تیم استقلال توانست تیم‌های هوادار و آلومینیوم اراک را با نتیجه مشابه یک بر صفر و شمس آذر قزوین را سه بر دو از پیش رو بردارد، اما نکته جالب توجه در تعداد گل‌های خورده و زده این دو تیم است که استقلالی‌ها هم هفت گل در این ۵ هفته به ثمر رساندند تا به لحاظ گلزنی از پرسپولیس عقب نباشند، اما دریافت ۴ گل خورده شرایط خط دفاعی این تیم را متزلزل‌تر نسبت به پرسپولیسی مشخص می‌کند که ظرف ۵ هفته یک گل هم نخورد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • هواداران رودا خوشحال از صعودی که سرانجام نداشت