Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@00:29:55 GMT

ساماندهی بازار ماهی فروشان بوشهر با جدیت پیگیری می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۴۰۷۵

ساماندهی بازار ماهی فروشان بوشهر با جدیت پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمیده خاتون هلال بحر صبح سه شنبه در نشست با سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گفت: شورای ششم شناسایی نیازهای سلامت شهروندان را یکی از اولویت‌های اصلی خود می‌داند.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر بوشهر بیان کرد: از همین رو کمیسیون بهداشت و سلامت در شورای ششم تشکیل شد و در همین مدت اقدامات و پیگیرهایی نیز صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اختصاص دو میلیارد تومان جهت درمان بیماران کرونایی، تجلیل از پزشکان مدافع سلامت، انتخاب پیمانکار جمع آوری سگ‌های بدون صاحب و آغاز کار جمع آوری، آغاز طرح جمع آوری قلیان در پارک‌های سطح شهر از جمله این اقدامات بوده است.

هلال بحر با اشاره به پیگیری سالم سازی شناگاه ها و جلوگیری از ورود فاضلاب به آن، پیگیری وضعیت سایت دفن پسماند شهر از ساماندهی کمپ سگ‌های بدون صاحب و جانمایی مکان جدید در خارج از شهر خبر داد.

وی افزود: پیگیری وضعیت بازار ماهی فروشان از دیگر اقدامات در دست کار این کمیسیون بوده است که برخی اقدامات در مراحل اجرایی و بقیه موارد پیگیر اجرایی شدن آن هستیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر بوشهر خاطر نشان کرد: در زمینه رشد جمعیت و بهداشت و سلامت شهروندان فرهنگ سازی ضروری است و شورا و شهرداری از این اقدام حمایت می‌کند.

کد خبر 5481608

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شورای شهر شورای ششم روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس بوشهر روز جهانی قدس عید فطر 1401 عید سعید فطر روز قدس کرمانشاه نماز عید سعید فطر فلسطین ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی ماه رمضان 1401 بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد اسماعیل مطلق، در اولین نشست هماهنگی رؤسای دبیرخانه‌های سلامت دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، گفت: برای اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه، تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در محور‌های مختلف لازم است .

وی افزود : تأمین و تولید پایدار غذا، دسترسی اقتصادی، توجه به سلامت و ایمنی غذا و فرهنگ‌سازی برای تغذیه سالم، از جمله این محورهاست .رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت : تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم مستلزم توجه به همه ابعاد آن است و همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی باید اولویت‌های برنامه‌ای خود و چالش‌های اجرایی را در سال جاری برای گزارش به رئیس جمهور، به دبیرخانه ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • تعیین سقف افزایش اجاره‌بها؟ | جزئیات مشوق‌های مالیاتی و غیرمالیاتی برای موجران
  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه