Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: برخی مدیران بدلیل اختلاف سلیقه و با مانع تراشی اجازه حل مشکلات شهرستان پردیس را نمی دهند و باید جای خود را به مدیران جهادی دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه های نماز عید فطر امروز در جمع نمازگزاران ضمن تقدیر از مردم شهرستان پردیس جهت خلق حماسه‌هایی چون راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر که نشانه وحدت و بصیرت آنهاست، گفت: حضور گسترده مردم در برنامه ها نشانه وحدت و بصیرت مردم است و قطعا این وحدت مردمی برکات زیادی برای شهرستان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تشکر از  مسئولان ستاد برگزاری نماز عیدفطر اظهارداشت: دهه اخیر در کشور با فراز و نشیب همراه بودیم و مشکلات و افتخاراتی هم در این زمان کسب کردیم و از جمله افتخارات ما در این سالها

شکست استکبار جهانی، انتخابات باشکوه ریاست جمهوری و سرکارآمدن دولت مردمی، مدیریت قوی بیماری کرونا که امتیاز خوبی در دنیا برای کشور داشت اما  مشکلاتی هم بخاطر بی تدبیری در گذشته انباشته شده و به این دولت ارث رسیده و سختی معیشت مردم را زیادتر کرده است و در این شرایط مردم و مسئولین باید خیلی با هم متحد باشیم.

امام جمعه پردیس ادامه داد: متاسفانه شهرستان پردیس مورد کم لطفی مسئولان استانی و کشوری از گذشته قرار گرفته و  بار این مشکلات را مردم به دوش می کشند و شرمندگی آن برای ماست.

وی ابراز امیدواری کرد که با مسئولیت گرفتن مدیران جوان و جهادی و تلاش های شبانه روزی آنها شرایط بهبود پیدا کند.

 

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه تاکید کرد:  تعدادی از مسئولین شهرستان خسته و بی حالند و امیدوارم بزودی جای خود را به مدیران جهادی بدهند.

حسینی خطاب به مردم گفت: درخواست ما  از مردم اینست که مسئولان خود را حمایت کنید تا بهتر بتوانند خدمت کنند و بارهای بر جای مانده شهرستان را مرتفع کنند .

امام جمعه شهرستان پردیس خاطرنشان شد: مسئولین توجه داشته باشند با فاصله گرفتن از هم و مانع تراشی مشکلات باقی می ماند و مردم را رنج می دهد و مورد غضب خدا قرار خواهد گرفت .

وی تاکید کرد: بدلیل نگاه های سلیقه ای برخی مسئولین برخی مشکلات شهرستان بلاتکلیف باقی مانده است و این باعث نارضایتی مردم می شود.

امام جمعه پردیس به برخی مشکلات شهرستان از جمله بلاتکلیفی وضعیت سندهای بومهن، شهرک طلاییه، شهرک امام خمینی، وضعیت آنتن صداسیما و مشکلات مناطق صنعتی اشاره داشت و گفت:  بخاطر اختلاف سلیقه و نگاه محدود برخی مدیران هنوز بخشی از مشکلات مردم حل نشده و ما از  مسئولان استانی انتظار داریم دستورات ریاست جمهوری سریعتر محقق بشوند .

وی در پایان ضمن تشکر از رسانه ها که صدای مردم و مشکلاتشان را به گوش مسئولان می رسانند گفت در خصوص نداشتن مصلی در شهرستان پردیس پس از ۲۴ سال که نماز جماعت جمعه در این منطقه اقامه می شود قول های داده شده که بزودی تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام

 

خبرنگار: نسا نژادزارع

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نمازعید فطر امام جمعه شهرستان پردیس حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس مشکلات شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست

فرماندار شهرستان خوروبیابانک گفت: مدیریت بحران این شهرستان از امکانات کافی برخوردار نیست و نیاز اساسی به پزشکان متخصص، مجرب و امکانات پزشکی دارد و این خواسته مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، احمدرضا طحانی ظهر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه مدیریت بحران شهرستان که با حضور منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان خوروبیابانک با توجه به پراکندگی روستاها و وسعت زیاد آن، نیاز به امکانات امدادی دارد.

وی افزود: در حال حاضر امکانات و تجهیزاتی که برای مقابله با حوادث احتمالی مخصوصاً سیل در شهرستان وجود دارد، بسیار اندک است و در صورت وقوع حوادث، این شهرستان با مشکل مواجه خواهد شد.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان، خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان باید این موضوع را در نظر داشته باشند که این شهرستان نیاز اساسی به پزشکان متخصص، مجرب و امکانات پزشکی دارد.

طحانی محرومیت‌زدایی را مهمترین نیاز مردم این خطه از استان اصفهان عنوان و تصریح کرد: با وجود اقدامات بسیار در شهرستان خوروبیابانک، همچنان بحث محرومیت قابل لمس است که انتظار می‌رود برای خروج از مشکلات به این شهرستان توجه ویژه شود.

مسئولان اصفهان صدای مردم خوروبیابانک را نمی‌شنوند

حجت‌الاسلام محمدحسین رمضانی، امام جمعه شهرستان خوروبیابانک نیز تصریح کرد: با گذشت چند سال از افتتاح بیمارستان محروم این شهرستان، مسئولان استانی صدای این مردم را نمی‌شنوند و بارها از تریبون نماز جمعه در این خصوص صحبت شده است.

وی ادامه داد: آنچه که این مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور تقاضا دارند تجهیز کامل بیمارستان و حضور پزشک متخصص است.

امام جمعه شهرستان خوروبیابانک گفت: کاهش تعرفه برق منطقه گرمسیری یکی از مطالبات بحق و جدی مردم شهرستان خوروبیابانک است.

کد خبر 748455

دیگر خبرها

  • نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست