Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با فرا رسیدن نخستین روز از ماه شوال نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف استان خوزستان نیز برگزار شد.

در این نماز مومنان خداجو پس از یک ماه عبودیت و بندگی در مساجد، مصلاها و اماکن مذهبی قامت به نماز بستند و به شکرانه ۳۰ روز طاعت خداوند سر بر سجده نهادند و خدا را شکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شهر اهواز نماز عید سعید فطر به امامت حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز اقامه شد که عموم مومنان در آن شرکت کردند.

آئین اقامه نماز عید فطر امروز یکم شوال با قرائت دعای پرفیض ندبه آغاز شد و سپس حاضران نماز عید سعید فطر را دوشادوش هم اقامه کردند.

نماز عید سعید فطر اهواز در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بلوار آیت‌الله بهبهانی حد فاصل فلکه پاداد(پارک شهربازی) تا چهار راه آبادان اقامه شد.

مسجد علی ابن ابیطالب(ع) کوی رمضان، مسجد امام زین العابدین(ع) بهارستان، مسجد ولایت سه راهی گلستان، مسجد فاطمه زهرا(س) کوی ملت، مسجد امام رضا(ع) پردیس و مسجد حضرت حجت(ع) زیتون کارگری از دیگر نقاطی بودند که در دیار سردار شهید علی لویمی، شهید رضا شعیبی، شهید اسماعیل شفیعی‌نژاد و شهید علی کمایی نماز عید سعید فطر اقامه شد.

همچنین همزمان با فرا رسیدن ماه شوال مردم اهواز و دیار شهید سینا آقاجری، شهید محمد عذاری، شهید سید حسن سواری و شهید میلاد جهانگیری‌نژاد نماز عید سعید فطر را در مسجد امام رضا(ع) گلستان، مسجد جامع امام خمینی(ع) کیانشهر، مسجد امام حسین(ع) صد دستگاه، مسجد حضرت ولیعصر(عج) گلستان و مسجد قبا گیت بوستان اقامه کردند.

مردم بندر ماهشهر و اهالی دیار شهید سالم درویشی، شهید خلیل تراکمی، شهید حسین شیوخی، شهید اسماعیل قنواتی و شهید بهروز بابایی هم با حضور در مصلای نمازجمعه این شهر در کنار یکدیگر نماز عید سعید فطر را اقامه کردند. 

در شهر شهید چمران هم مومنان خداجو با حضور در چهار راه امام(ره) و در جوار مزار شهدای گمنام آرمیده در این منطقه به شکرانه عبودیت در ماه رمضان نماز عید فطر را خواندند.

همچنین همزمان با فرا رسیدن ماه شوال و پایان ماه مبارک رمضان با حضور اقشار مختلف مردم در شهرک طالقانی نیز نماز عید سعید فطر در مدرسه شهید مصطفی خمینی این منطقه برگزار شد.

نماز عید سعید فطر با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان در مسجد جامع شهر ویس و دیار شهید کاظم مساعد، شهید ناجى ملاجابرپور و شهید عبدالامیر تقیانی برگزار شد که نمازگزاران در این نماز به حجت‌الاسلام آفرین آباده امام جمعه ویس اقتدا کردند.

در شهر مشراگه نیز مردم با حضور در مسجد امام موسی کاظم(ع) این شهر نماز عید سعید فطر را در کنار یکدیگر اقامه کردند.

همچنین نماز عید سعید فطر در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع) شهر مشراگه برگزار شد و مومنین خداجو فرا رسیدن این عید بزرگ مسلمانان را جشن گرفتند.

در شهر آبژدان دیار سرباز فداکار شهید مهرزاد خیری‌اوروند مردم با حضور در مسجد امام حسین(ع) نماز عید سعید فطر را به امامت حجت‌الاسلام سید اکبر موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا اقامه کردند.

همچنین نماز عید سعید فطر با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد حضرت فاطمه زهرا(ع) شهر قلعه خواجه نیز اقامه شد.

با حضور برادران و خواهران ایمانی نماز عید سعید فطر در مسجد جامع شهر چغامیش به امامت حجت‌الاسلام امین حسیوند اقامه شد و مردم این دیار پس از یک ماه میهمانی خداوند سجده شکر به جا آوردند.

مردم سوسنگرد هم با حضور در حسینیه الهدی کوی مشروطه، مسجد امام رضا(ع) سه راه هویزه، مسجد علی بن الحسین(ع) ساریه جنوبی و حسینیه امام صادق(ع) ساریه شمالی نماز عید سعید فطر را در نخستین روز از ماه شوال اقامه کردند.

مسجد امام سجاد(ع) کوی جهاد، مسجد امیرالمومنین(ع) آلبوجلال جنوبی و مسجد امام صادق(ع) خیابان شهید محمودی نیز از دیگر نقاطی بود که در شهر سوسنگرد و زادگاه سرباز فداکار شهید محمدرضا سبحانی نماز عید سعید فطر اقامه شد.

مسجد امام حسن(ع) کوی مالکیه علیا، مسجد الزهرا(س) البوعفری جنوبی، مسجد سیدالشهدا(ع) مالکیه سفلی و مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) بلوار معلم سوسنگرد نیز امروز شاهد حضور مومنانی بودند که پس از یک ماه نماز و روزه به اقامه نماز عید سعید فطر پرداختند.

مردم شهر رامهرمز و دیار شهید امید حسینی هم با حضور در بلوار بسیج نماز عید سعید فطر خود را به امامت حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی امام جمعه رامهرمز اقامه کردند.

ورزشگاه ۲۲ بهمن شهر هفتگل و دیار سردار شهید کرم سیاهپور، شهید غلامعلی توته، شهید رضا کرمی، شهید قربان مکوندی، شهید علی شفیع‌پورچهرازی و شهید محمد اصلانی نیز امروز میزبان نمازگزارانی بود که نماز عید سعید فطر خود را به امامت حجت‌الاسلام علی خلیلی‌پیربلوط امام جمعه این شهر نفتخیز خواندند.

نماز عید سعید فطر در مسجدسلیمان و دیار شهید شنبه تاوسه، شهید ابراهیم قندعلی‌مرغان و ورزشکار شهید ایمان قاضی هم به امامت حجت‌الاسلام سید حسن سیداحمدی امام جمعه این شهر برگزار شد.

همچنین نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد امام رضا(ع) منطقه بی بیان مسجدسلیمان زادگاه سردار شهید رضا شهنی‌فیض، شهید سعید کریمی و شهید مهران زرافشان برگزار شد.

مردم آبادان و دیار شهید سید رضا ثابتی، شهید علی صالحی‌مجد و شهید یونس بحر هم با حضور در بلوار مرحوم پرویز دهداری نماز عید سعید فطر را به امامت حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه این شهر اقامه کردند.

در دزفول مردم دیار شهید محمدجواد علی‌بهار، شهید سعید زارع و شهید حسین ولایتی‌فر هم با حضور در مصلای امام علی(ع) این شهر نماز عید سعید فطر خود را به حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی‌دزفولی اقتدا کردند.

مسجد خاتم الانبیاء(ص) بهبهان هم امروز میزبانی مومنان خداجویی بود که در دیار شهید یونس پورجلو و شهید سید خلیل هاشمی‌فر جبین بر خاک نهادند و در روز عید سعید فطر به خاطر یک ماه بندگی خدا را شکر کردند.

مردم باغملک هم امروز در خیابان شهرداری نماز عید سعید فطر را در کنار هم اقامه کردند و شکرگزار یک ماه عبودیت و بندگی خود بودند.

 اهالی دیار شهید عزت‌الله پات، سردار شهید امید فرجی‌زنگنه، شهید علی سلمانوند و شهید امید نریمیسایی همزمان با نخستین روز ماه شوال نماز عید سعید فطر خود را به امامت حجت‌الاسلام مهدی بهمنی امام جمعه باغملک با شکوه خاصی برگزار کردند.

مردم شوش هم امروز در نخستین روز از ماه شوال نماز عید سعید فطر را در حرم حضرت دانیال نبی(ص) به امامت حجت‌الاسلام مهدی علیزاده‌اصل اقامه کردند و شکر خدا را در پایان ماه مبارک رمضان به جا آوردند.

همچنین نماز عید سعید فطر با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان مومن و خداجو در مصلای شهر گتوند نیز برگزار شد و اهالی دیار شهید عباس تاج‌بخش، سردار شهید ابراهیم تاج‌بخش و شهید محمد تاج‌بخش خدا را به خاطر یک ماه بندگی شکر کردند. 

مسجد سیدالشهدا(ع) روستای بدیل بخش عقیلی و زادگاه سردار شهید حسین منجزی از شهدای عملیات تروریستی اهواز نیز میزبان نمازگزارانی بود که برای شکرگزاری از خداوند به برپایی نماز عید سعید فطر ایستادند.

مسجد جامع شهر ترکالکی هم همزمان با نخستین روز از ماه شوال شاهد برگزاری نماز عید سعید فطر با حضور اقشار مختلف مردم بود.

در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهر سماله نیز مردم به شکرانه یک ماه عبودیت و بندگی نماز عید فطر را در کنار هم اقامه کردند.

در شهر کوت عبدالله و دیار شهید عباس کردانی، شهید سجاد باوی و شهید نبی دریس هم همزمان با نخستین روز از ماه شوال نماز عید سعید فطر با حضور مومنان برگزار شد.

در شهر خرمشهر هم مردم با حضور در صحن شهدا مسجد جامع نماز عید سعید فطر را همزمان با نخستین روز از ماه شوال به امامت حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور امام جمعه این شهر اقامه کردند.

نماز عید سعید فطر شهرستان دارالمومنین بهبهان در جوار یادمان شهدای گمنام این شهرستان با حضور پرشور مردم به امامت حجت‌الاسلام ناصری برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عیدفطر نماز عید فطر اهواز نماز عید سعید فطر خود ماه شوال نماز عید سعید فطر امامت حجت الاسلام سید امامت حجت الاسلام نماز عید سعید فطر نخستین روز از ماه شوال همزمان با نخستین روز نماز عید سعید فطر امام جمعه این شهر مسجد امام رضا ع هم با حضور عید فطر مسجد امام اقامه کردند دیار شهید سردار شهید فرا رسیدن برگزار شد مسجد جامع مسجد حضرت اقامه شد شهید علی یک ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان یزد: حجت الاسلام موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان از سازندگان پویانمایی با تقدیم لوح و هدیه‌ای به رسم یادگار، تقدیر و تشکر بعمل آورد.   این پویانمایی به کاگردانی مهسا زینی و حمید نخعی، انیماتوری و طراحی حمید نخعی و نویسندگی سید محمد جواد صداقت کشفی ساخته شده است و توانست رتبه شایسته تقدیر ویژه را در جشنواره فجر تا فجر را از آن خود کند.   این پویا نمایی ایثار و از خود گذشتگی فرزند شهید مدافع حرمی را روایت می‌کند که بعد از شهادت پدر خود برای کمک به یک نیازمند فرشی با دستان خود بافته و آن را به فروش می‌رساند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • عکسی از سیدحسین خمینی در هنگام نماز بر پیکر مادرش
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی