Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا حسینی گفت: عید فطر، عید بندگی و آغاز تولدی دوباره برای مومنان است بنابراین باید این فرصت را غنیمت شمرده و جهت حفظ آن تلاش نمود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا حسینی کارشناس علوم قرآنی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: عید فطر، عید بندگی و آغاز تولدی دوباره برای مومنان است بنابراین باید این فرصت را غنیمت شمرده و جهت حفظ آن تلاش نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خداوند متعال در روز عید فطر مژده بخشش کامل گناهان را به بندگان مومن خود می دهد، بندگانی که در این ماه به دعوت پروردگار لبیک گفتند.   حسینی افزود: ذات الهی منبع نور بوده و نزدیکی به پروردگار موجب رهایی از مشکلات می شود، قطعا مومنان خالص خداوند به این ویژگی مهم و پرفضیلت پی برده اند.   این کارشناس با بیان اینکه نماز عید فطر جزو افضل اعمال است، تصریح کرد: بندگان به پاسداشت این ماه مبارک، با نماز عید فطر، خداوند را شاکر می شوند.   حسینی گفت: در روز عید سعید فطر دعا برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج) را در اولویت قرار دهیم، زیرا دعا در این روز بسیار توصیه شده است.   وی با بیان اینکه یکی از برکات ماه رمضان کمک به نیازمندان است، بیان کرد: امیدواریم این کمک ها استمرار داشته باشد زیرا ایتام بسیاری به نان شب محتاجند و برای حفظ آبرو، سختی های بسیاری را متحمل می شوند.   این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: درهای رحمت و غفران الهی بیش از هر زمان دیگر در عید فطر بر روی عابدان و بندگان او گشوده شده و شوق رسیدن به سرچشمه لم یزلی در وجودمان قوت می گیرد، بنابراین این فرصت را غنیمت شمرده و از آن نهایت بهره را ببرید.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید

حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی، پیام آیت الله مکارم شیرازی در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی را به سردار رادان ابلاغ کرد.   به گزارش رسا، حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی در مراسم تکریم از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور که صبح روز جمعه با حضور مدیران مدارس حوزه علیمه، روحانیون و مسئولین در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد، اظهار داشت: سربازی حضرت ولی عصر ارواحنا فداه مخصوص ملبسین به لباس روحانیت نیست و افراد دیگری مانند سردار رادان شایستگی این مقام را دارند.   وی با اشاره به اینکه برای حضور در این جلسه خدمت حضرت آیت الله مکارم شیرازی رسیدم، گفت: حضرت آیت الله مکارم شیرازی سلام رساند، خداقوت گفت و از زحمات سردار رادان تشکر کرد؛ خصوصا از طرح نور تشکر کرد و گفت که با قوت این برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود و احترامات رعایت شود، سست نشوید و محکم ادامه دهید و برای موفقیت نیروی انتظامی دعا کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا
  • فصل زاد و ولد حیات وحش؛ به محیط زیست آنها نزدیک نشوید
  • در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • پیش‌بینی یک بیماری ۱۲ سال قبل از بروز علائم
  • خرم‌آباد در انتظار ساخت ۲ سد/ چشمه‌های شهر لطفاً خشک نشوید!