Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با هوادار تهران اظهار داشت:‌هر چقدر به پایان فصل نزدیک می شویم بازی ها حساس تر و سخت‌تر می شوند. تیم‌ها تلاش مضاعفی از خودشان نشان می‌دهند به خصوص تیم هوادار که از ابتدای فصل تیمی جنگنده ، دونده و پرتلاش بوده است. این تیم به دنبال موفقیت است و با توجه به ثباتش تیم بسیار خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: هوادار با توجه به اینکه در اولین سال حضورش در لیگ برتر است بسیار جنگنده و درنده ظاهر شد. عنایتی شناخت خوبی از تیمش دارد و این مسأله کار را برای ما سخت‌‌تر می‌کند. ما هم در نیم‌فصل دوم با تغییراتی که در تیم ایجاد کردیم شرایط بسیار خوبی را دنبال می‌کنیم به جز بازی با نفت مسجدسلیمان که کمک داور مسابقه ما را بازنده کرد و به اشتباه باعث شد که ما شکست بخوریم. در نیم‌فصل دوم شرایط‌مان بسیار خوب است امیدوارم بازیکنان‌مان خودشان را بیشتر باور کنند.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد بازی هفته آینده‌ای که با پرسپولیس در اصفهان خواهند داشت،‌گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم از الان زود است که در ارتباط با آن بازی صحبت کنیم تمرکزمان روی بازی با هوادار است بازی بسیار مهمی با هوادار داریم. با توجه به نزدیکی که دو تیم در جدول دارند، باید دست پر از میدان خارج شویم تا شکست بازی قبل را جبران کنیم.

تارتار در مورد مصدوم و محرومان تیمش گفت:‌ حامد نورمحمدی و حبیب‌ سرعباسی را به دلیل محرومیت نداریم و بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند.

ادامه دارد ...

منبع: فارس

کلیدواژه: تارتار مهدی تارتار ذوب آهن نشست خبری تارتار ذوب آهن هوادار عنایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم

باشگاه هوادار تهران که تحت هدایت مسعود شجاعی است، باید در جام حذفی به مصاف مس سونگون برود.

دانلود (19.9MB)

دیگر خبرها

  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند