Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@20:31:08 GMT

از شهد قلم تا اصفهان‌گردی در منطقه ۱۱

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۴۶۰۶

از شهد قلم تا اصفهان‌گردی در منطقه ۱۱

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان ویژه برنامه‌هذی این منطقه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان را تشریح کرد.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از پانزدهم تا نوزدهم اردیبهشت‌ماه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری از جمله رویداد یادها و نام‌ها محفل ادبی مشاعره تجلیل از هنرمندان برنامه رادیویی، جنگ ویژه کودک، مسابقه، نمایش طنز با محوریت رهنان و آداب و رسوم فرهنگ و هنر ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۱ شهرداری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ویژه برنامه «یادها و نام‌ها» روز پانزدهم اردیبهشت‌ماه در بوستان شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود، افزود: ویژه برنامه «شهد قلم» نیز روز شانزدهم اردیبهشت‌ماه در سینما مهتاب برگزار خواهد شد که محفل ادبی شعرای رهنان در دو بخش با لهجه اصفهانی و رهنانی و کلاسیک با موضوع اصفهان است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان ادامه داد: برنامه دیگر برگزاری «گلواژه‌های ادب» روز هفدهم اردیبهشت‌ماه در سینما مهتاب است که در این برنامه مشاعره نوجوانان را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه روز هجدهم اردیبهشت ماه ویژه برنامه «در محضر هنرمندان» در سینما مهتاب برگزار و تجلیل و تکریم از مفاخر ادبی و هنری رهنان و معرفی کتب و آثار ادبای منطقه انجام می‌شود، گفت: در ویژه‌برنامه «پادشاه و تلخک» که روزهای پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت‌ماه در بوستان‌های منطقه برگزار می‌شود، اجرای نمایش خیابانی با موضوع اصفهان را خواهیم داشت.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: روزهای پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت‌ماه ویژه برنامه «رهنان در گذر زمان» در بوستان‌های منطقه برگزار می‌شود که در آن نقالی آداب و رسوم صنایع دستی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ویژه برنامه «رادیو رهنان» که در بوستان شهدای مدافع حرم روز پانزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، شنیدنی‌های رهنان در قالب نمایش طنز رادیویی معرفی مشاهیر و آداب و رسوم و سنت‌های رهنان در قالب رادیویی را خواهیم داشت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان در طول هفته فرهنگی اصفهان در فرهنگسراهای منطقه برنامه «قصه گویی اصفهان دیار کهن» برگزار می‌شود که شامل قصه گویی با موضوع اصفهان ویژه کودکان است، اظهار کرد: همچنین مسابقه نقاشی «اصفهان من، شهر زندگی» در فرهنگسراهای منطقه در هفته فرهنگی اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه دیگر در فرهنگسراهای منطقه، «نمایش پشت پرده اصفهان» است که روز هجدهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد که در آن اجرای تئاتر شاد و آموزنده با موضوع اصفهان برنامه‌ریزی شده است.

محمدحسینی گفت: در ویژه برنامه «رسم ماندگار» نیز که روز هجدهم اردیبهشت ماه در سینما مهتاب برگزار می‌شود، رونمایی و آغاز طرح پژوهشی آئین‌ها و آداب و رسوم مردم رهنان را خواهیم داشت و در همین روز ویژه برنامه اصفهان گردی در فرهنگسراهای منطقه با برگزاری اردوی درون شهری برگزار می‌شود.

کد خبر 572588

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان کلانشهر شهر مدیریت شهری شهرداری اصفهان برنامه های هفته فرهنگی اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فرهنگسراهای منطقه هفته فرهنگی اصفهان منطقه ۱۱ شهرداری موضوع اصفهان اردیبهشت ماه سینما مهتاب برگزار می شود ویژه برنامه آداب و رسوم خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی در اردبیل مساعد نیست

به گزارش قدس آنلاین بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد جو استان اردبیل تا روز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) نسبتا پایدار است؛ هر چند با توجه به شرایط فصلی و محلی رگبار پراکنده باران در برخی نواحی کوهپایه‌ای مرکز به ویژه جنوب استان دور از انتظار نیست.

از روز جمعه (۱۴ اردیبهشت) سامانه بارشی فعالی به استان اردبیل نفوذ خواهد کرد که موجب ابرناکی، وزش تندبادهای موقتی، کاهش نسبی دمای هوا و رگبار و رعد و برق (در نواحی مستعد با بارش تگرگ و اصابت صاعقه) خواهد شد.

با توجه به رخداد بارش‌های رگباری آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها نیز انتظار می‌رود.

این سامانه تا اواخر وقت شنبه (۱۵ اردیبهشت) در بیشتر مناطق استان اردبیل فعال خواهد بود.

اردبیل و شهرستان‌های این استان از شرایط هوایی و اقلیمی متغیری برخوردار هستند و مشاهده جلوه‌هایی از هوای فصول گوناگون در یک دوره زمانی کوتاه از جاذبه‌های طبیعی برای گردشگران علاقه‌مند در این استان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی در اردبیل مساعد نیست
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود