Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تارتار درباره دیدار تیمش با هوادار صحبت کرده است

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با هوادار شرکت کرد.

به گزارش طرفداری، مهدی تارتار گفت:‌

هر چقدر به پایان فصل نزدیک می شویم بازی ها حساس تر و سخت‌تر می شوند. تیم‌ها تلاش مضاعفی از خودشان نشان می‌دهند به خصوص تیم هوادار که از ابتدای فصل تیمی جنگنده ، دونده و پرتلاش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم به دنبال موفقیت است و با توجه به ثباتش تیم بسیار خوبی است.

 وی افزود:

هوادار با توجه به اینکه در اولین سال حضورش در لیگ برتر است بسیار جنگنده و درنده ظاهر شد. عنایتی شناخت خوبی از تیمش دارد و این مسأله کار را برای ما سخت‌‌تر می‌کند. ما هم در نیم‌فصل دوم با تغییراتی که در تیم ایجاد کردیم شرایط بسیار خوبی را دنبال می‌کنیم به جز بازی با نفت مسجدسلیمان که کمک داور مسابقه ما را بازنده کرد و به اشتباه باعث شد که ما شکست بخوریم. در نیم‌فصل دوم شرایط‌مان بسیار خوب است امیدوارم بازیکنان‌مان خودشان را بیشتر باور کنند.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد بازی هفته آینده‌ای که با پرسپولیس در اصفهان خواهند داشت،‌ گفت:

ما بازی به بازی پیش می‌رویم از الان زود است که در ارتباط با آن بازی صحبت کنیم تمرکزمان روی بازی با هوادار است بازی بسیار مهمی با هوادار داریم. با توجه به نزدیکی که دو تیم در جدول دارند، باید دست پر از میدان خارج شویم تا شکست بازی قبل را جبران کنیم.

تارتار در مورد مصدوم و محرومان تیمش گفت:‌

حامد نورمحمدی و حبیب‌ سرعباسی را به دلیل محرومیت نداریم و بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند.

وی در مورد اینکه بعد از 4 برد متوالی که تیمش به دست آورد و یک باخت در هفته پایانی لیگ دچار وقفه شد، گفت:

همیشه وقفه و تعطیلات باعث می‌شود که کیفیت لیگ ما پایین بیاید. بحث فقط تیم ما نیست همه تیم‌ها این شرایط را دارند. ما سعی کردیم با بازی‌های تدارکاتی خوب تیم را در شرایط مسابقه نگه داریم. ان‌شاءالله بتوانیم فردا روند موفقیت‌آمیزمان را در نیم‌فصل دوم ادامه دهیم. در بازی با نفت‌مسجدسلیمان هم اسیر اشتباه کمک داور شدیم.

سرمربی ذوب‌آهن در ادامه در مورد شرایط فنی مسابقه با هوادار گفت:‌

این بازی می‌تواند بازی بسیار سختی باشد و همیشه با توجه به اینکه هوادار تیم دونده و فیزیکی است. واقعا انگیزه بالایی دارند، این بازی 6 امتیازی است و ما هم نتایج خوبی در نیم‌فصل دوم به دست آورده‌ایم. ما حتما باید دست پر از این بازی خارج شویم. از بازگشت هواداران به ورزشگاه هم خیلی خوشحالم و امیدوارم فردا هم شاهد حضور هواداران در ورزشگاه باشیم و از حمایت آنها هم نهایت بهره را ببریم.

وی در مورد اینکه تیم ملی بازی تدارکاتی مناسبی برای جام‌جهانی نداشته گفت:

ما فقط در مورد بازی فردا می‌توانیم صحبت کنیم تمرکز ما روی 6 بازی باقیمانده لیگ است که اهمیت زیادی برای ما و بازیکنان‌مان دارد. تمرکزمان روی بازی‌های باشگاهی است تا به موقع در مورد تیم ملی هم صحبت کنیم.

اخبار داغ 

رکنا برگشت تشویق عادل فردوسی پور از سوی تماشاگران در حضور محمدحسین میثاقی / فیلم سردار آزمون: کمی تحت فشار بودیم ولی بازی مهمی را بردیم احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید / ادعای میرر) موضع قاطع بایرن مونیخ؛ لواندوفسکی فروشی نیست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیم فصل دوم مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار تراکتور از هوش رفت (عکس)

به گزارش ورزش سه، پس از درگذشت هوادار تراکتور در بازی ذوب‌آهن، این بار هم حال یکی از طرفداران این تیم روی سکو بد شد و نیاز پزشکی پیدا کرد.

در حالی که بازی در جریان بود، هواداران تراکتور به سرعت از آمبولانس خواستند تا به کمک او بیاید و این هوادار را یکی دیگر از تماشاگران روی شانه خود به پایین استادیوم منتقل کرد.

البته جزئیات بیشتری از وضعیت او در دسترس نیست اما به نظر خطر اولیه رفع شده است.

عکس از مهرورز احمدی

دیگر خبرها

  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • کسی که صدای حامیان فلسطین را خاموش کند، حیوان و هیولایی درنده است
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • هوادار تراکتور از هوش رفت (عکس)
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی