Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت:‌عید را تبریک می‌گویم.بازی با ذوب آهن فوق‌العاده سخت است. وقفه طولانی در لیگ ایجاد شد، ما تغییرات خوبی در تیم داشتیم.بین ما و ذوب آهن و چند تیم دیگر 6 بازی باقیمانده بسیار مهم است. تمام توان را به کار می‌گیریم که امتیازهای خوبی بگیریم و در اولین سال حضور در لیگ برتر، جایگاه خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تلاش می‌کنیم در مسابقات پایانی جایگاه خوبی در جدول لیگ در اولین سال حضورمان در لیگ برتر به دست آوریم اما آنچه من را کمی اذیت می‌کند مشکلات مالی است که تمرکز بازیکنان ما را کمی گرفته است. امیدوارم این مشکلات در آینده نزدیک برطرف شود چون از دیدن ناراحتی زیاد تیمم ناراحت می‌شوم چون بازیکنان با حجب و حیایی داریم و آنها تمام توانشان را برای موفقیت تیم گذاشته‌اند. امیدوارم مسؤولان تیم عمیق‌تر به این موضوع فکر کنند تا بازیکنان با ذهن آرام‌تر و دغدغه کمتر کار کنند تا این 6 بازی باقیمانده لیگ را انجام بدهیم.

عنایتی اظهار داشت: قرارداد بازیکنان ما قراردادهای خیلی بالایی نیست. شما دیدید که در طول فصل کوچک‌ترین تنشی از سمت تیم ما نبوده است و این برای من خیلی خوشحال‌کننده است. دست تک تک بازیکنا‌ن‌مان را می‌بوسم، خودشان می‌دانند با آنها ارتباط قلبی دوستانه‌ای دارم و امیدوارم تا پایان فصل با این روند دوستانه و انگیزشی کارمان را ادامه بدهیم و نتایج خوبی درخور مجموعه و خودمان بگیریم و لیگ را به پایان برسانیم.

وی در مورد اینکه هوادار همانقدر که در کار دفاعی خوب بوده در امر گلزنی مشکل دارد و فقط 13 گل زده است گفت:‌ ساختار هجومی ما دچار مشکل است ما این موضوع را قبول می‌کنیم ما به غیر از موقعیت‌های گلزنی موقعیت‌های دیگر ایجاد می‌کنیم اما در خیلی از بازی‌ها موقعیت‌هایی را از دست دادیم که اگر آن توپ‌ها گل می‌شد اکنون جایگاه بهتری در جدول داشتیم اما کاری نمی‌شود کرد، بعضی وقت‌ها استرس و فشار و اتفاقاتی که در زمین رخ می‌دهد باعث می‌شود که خط جلوی ما با تمرکز کمتری بازی کند. مهم این است که ساختار دفاعی و حمله ما خوب باشد. با وجود زدن گل‌های کم جایگاه خوبی در جدول داریم چون ساختار دفاعی‌مان ساختار خوبی است. سعی می‌کنیم با تمرکز بیشتری بازی کنیم کارهایی که باید در تمرینات انجام بدهیم را انجام داده‌ایم امیدوارم در 6 بازی باقیمانده آمار گلزنی‌مان را بالا ببریم با توجه به بازیکنان باکیفیتی که داریم شرایط‌مان بهتر خواهد شد. اولین فصل حضورمان در لیگ برتر است و بازیکنان کمی استرس دارند و این مسأله مزید بر علت شده بود.

ادامه دارد ....

منبع: فارس

کلیدواژه: عنایتی تیم فوتبال هوادار رضا عنایتی بازی هوادار و ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۴۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

 مهران حاتمی پس بعد از پیروزی در دومین تقابل با طبیعت در نیمه نهایی اظهار کرد: بازی سختی بود، بازیکنان بازی خوبی انجام دادند و در کوارتر چهارم به بازی برگشتند.

وی افزود: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

حاتمی تصریح کرد: بسکتبال بالا و پایین دارد، در کوارتر اول و دوم ما و در کوارتر سوم و چهارم حریف بهتر بود، مهم نتیجه بازی است که به سود ذوب‌آهن تمام شد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: طبیعت تیم بسیار بزرگی است که بازیکنان و مربی خیلی خوبی دارد اما همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم که در بازی بعدی نیز پیروز شویم.

انتهای‌ پیام 

دیگر خبرها

  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • از کوچه‌باغ تا باغ‌کاجی | طرشت هنوز به باغ‌هایش معروف است
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟