Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر و جواد طالبی شهردار ساری به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر پیام تبریک مشترکی را صادر کردند.   
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، متن این پیام بدین شرح است           :
بسم الله الرحمن الرحیم       
الله اکبر و لله الحمد
عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت 
صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت  
 عید سعید فطر،عید بزرگ مسلمانان جهان است وروزی است که بندگان مومن خدا بعد از یک ماه روزه داری و عبادت و توجه و تذکر به درگاه احدیت ، با دلهایی روشن و پر امید برای جلب رحمت خداوند مهیا می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
مولی الموحدین ، امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام میفرماید : « عید فطر ، عید کسانی است که توانستند مغفرت الهی را تحصیل کنند.            
 بنابراین عید فطر در واقع روز عیدی گرفتن از خداوند است و روزی است که مومنان از خدا میخواهند همان نعمت هایی را که به برترین بندگانش عطا فرموده ، به آنها نیز ارزانی دارد و آنان را از بدی ها و بلاها و معاصی دور نگه دارد . از این منظر ، عید فطر در حقیقت شروع دوباره زندگی معنوی و بهار دلهاست . همانطورکه در بهار طبیعت گیاهان و درختان جوانه میزنند و می شکفند و سبز می شوند ، عید فطر نیز دل و جان بندگان مطیع و مومن را در پرتو معنویت و نورانیت خود سبز و سرزنده میکند.           
 اینجانبان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و در پیش بودن سالی سرشار از معنویت و برکت  ، فرارسیدن عید سعید فطر را به کلیه هموطنان عزیز بویژه همشهریان گرامی ساروی منجمله همکاران خود در نهاد مدیریت شهری مرکز استان تبریک و تهنیت عرض نموده برای همه عزیزان آرزوی سلامتی و عزت و سربلندی داریم.      
پرویز شعبانی/ رئیس شورای اسلامی شهر ساری        
جواد طالبی/ شهردار ساری

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری ب عید سعید فطر عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید.

این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران اسلامی، با قاطعیت به‌ دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.

اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادر فنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6091339

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت