Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:23:45 GMT

تاریخ مصرف «کتونی زرنگی» نگذشته است/ قربانی یک سوءتفاهم!

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۴۸۸۳

تاریخ مصرف «کتونی زرنگی» نگذشته است/ قربانی یک سوءتفاهم!

محمدرضا شفاه تهیه‌کننده سریال «کتونی زرنگی» به کارگردانی علی ملاقلی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت این سریال گفت: واقعیت این است که متأسفانه برای این سریال اتفاق خوبی رخ نداده است. مدیریت فرهنگی در کشور ما به‌گونه‌ای است که هر سریالی که در آستانه پخش است، به‌واسطه یک گزارش حتی با مبنای غلط می‌تواند سرنوشت «کتونی زرنگی» را پیدا کند!

شفاه تأکید کرد: این اتفاق ناراحت‌کننده‌ای است که مبنا و معیار قضاوت درباره کارها، مباحث و مسائل اصولی و اساسی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره «کتونی زرنگی» هم اساساً تا به امروز هیچ‌کس نمی‌داند چرا این سریال پخش نمی‌شود.

وی افزود: تقریباً با همه مدیران سازمان صداوسیما تا به امروز صحبت و مکاتبه داشته‌ایم ولی از آنجایی که «کتونی زرنگی» تبدیل به «مسئله» شده است، حتی اگر به آنتن هم برسد، کوچک‌ترین نکته‌ای در آن می‌تواند با واکنش‌های بسیار شدیدی مواجه شود. این اجحافی است که در حق این سریال صورت گرفته است. این سریال یک سریال مناسبتی بود که برای ایام منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی باید پخش می‌شد اما تعلل‌هایی که صورت گرفت، نمی‌دانم چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

شفاه با تأکید بر اینکه پخش این سریال تاریخ مصرف ندارد، گفت: این سریال فراتر از موضوع یک انتخابات مسائل اجتماعی و خانوادگی مختلفی را مطرح می‌کند و هر زمانی هم می‌تواند پخش شود اما با اتفاقاتی که رخ داده است، عملاً فرصت‌های این سریال محدود شده است و نمی‌دانم با توجه به سوءتفاهم‌هایی که درباره آن شکل گرفته است مسئولان چه خواهد شد و امیدوارم مسئولان برای حل موضوع تدبیری بیندیشند.

کد خبر 5471802 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا شفاه علی ملاقلی پور سریال کتونی زرنگی سازمان صدا و سیما نادر طالب زاده تئاتر ایران روز قدس 1401 فیلم کوتاه موسیقی ایرانی درگذشت چهره ها کارگردان تئاتر فیلم سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کنسرت موسیقی کارگردان سینما تک آهنگ سازمان صداوسیما کتونی زرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی

(تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی

دیگر خبرها

  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌ها
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌‌ها
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • شکسته شدن سد در کنیا دستکم ۴۲ قربانی گرفت
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی
  • (ویدئو) علاقه قاری قرآن به شجریان و علیرضا قربانی