Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@10:35:26 GMT

هواوی از تلویزیون‌های سری Smart Screen V Pro رونمایی کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۴۹۵۰

هواوی از تلویزیون‌های سری Smart Screen V Pro رونمایی کرد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت هواوی تلویزیون‌های سری Smart Screen V Pro را در کنار پرچم‌دار تاشو Mate Xs 2 در چین عرضه کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تلویزیون‌های هوشمند هواوی سری Smart Screen V Pro از دو صفحه‌نمایش هوشمند V75 Pro و V65 Pro تشکیل شده است تا تجربه نمایش فوق‌العاده را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت هواوی Mate V65 Pro تقریباً ۱.۶۶۵ دلار و قیمت هواوی Mate V75 Pro تقریباً ۲.۴۲۰ دلار ارزیابی شده است.

تلویزیون‌های سری Smart Screen V Pro از فناوری بک‌لایت Honghu SuperMiniLED هواوی استفاده می‌کند، این فناوری را خود شرکت هواوی توسعه داده است. حداکثر روشنایی محصولات جدید شرکت هواوی ۱۰۰۰ نیت و طیف رنگی آن ۹۷ درصد DCI-P3 است. با کیفیت تصویر محاسباتی Honghu، منابع کم پیکسل نیز می‌توانند کیفیت تصویر واضح و روشنی را ارائه دهند.

صفحه‌نمایش هوشمند جدید V Pro از طراحی بدون حاشیه، ساندبار یکپارچه و چشم هوشمند هوش مصنوعی ۲۴ میلیونی قابل حمل بهره می‌برد. این اولین صفحه‌نمایش هوشمند جهان است که از گواهی دوگانه Vivid UWA پشتیبانی می‌کند. دستگاه ذکر شده گواهی HDR Vivid و Audio Vivid را دریافت کرده است. در بخش گیمینگ نیز، صفحه‌نمایش هوشمند V Pro به رابط HDMI 2.1 مجهز است و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نوسازی متغیر VRR پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 572544

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی نوین اخبار تکنولوژی تازه های تکنولوژی جهان خبر تکنولوژی تلویزیون هوشمندسازي گجت های جدید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق صفحه نمایش هوشمند سری Smart Screen V Pro

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی

تحلیل‌های مستقل نشان داد که جدیدترین گوشی‌های هوشمند هواوی، مجهز به مدلی از پردازنده پیشرفته ساخت چین هستند که سال گذشته رونمایی شد و توانایی این شرکت چینی برای حفظ تولید تراشه جنجالی را منعکس کرد.

به گزارش ایسنا، سری پورا ۷۰ (Pura ۷۰) که هفته گذشته توسط هواوی معرفی شد، مجهز به پردازنده Kirin ۹۰۱۰ است که در بررسی این دستگاه توسط شرکت مشاوره تِک اینسایتس، مشاهده شد. این یک نسخه جدیدتر از محصول Kirin ۹۰۰۰s است که توسط شرکت تراشه سازی SMIC برای گوشی «میت ۶۰ پرو» ساخته شد و باعث نگرانی مقامات آمریکایی شد که از نظر آنها، تراشه هفت نانومتری، فراتر از توانمندیهای چین است.

هواوی از زمان معرفی مدل «میت» در اوت سال گذشته، حیات دوباره را تجربه کرده و سوار بر موج ستایش از توانایی این شرکت برای تحقق نیمه رسانای پیشرفته با وجود تشدید محدودیتهای صادرات فناوری آمریکا شده است.

طبق آمار بازار که توسط تحلیلگران جفریز بررسی شده است، سری پورا ۷۰، در مدت دو روز از آغاز عرضه، به فروش رسید. مقامات آمریکایی اکنون سرگرم ارزیابی تحریم‌های بیشتر برای مهار این شرکت و بلندپروازیهای چین در عرصه ساخت نیمه رساناها هستند.

شرکت تِک اینسایتس اعلام کرد کاملا مطمئن است مدل پورا، حاوی پردازنده Kirin ۹۰۱۰ هواوی است که با فناوری پیشرفته تر از فرآیند تولید هفت نانومتری مرسوم شرکت SMIC تولید شده است.

لاین «پورا» که سابق بر این به عنوان «سری پی» شناخته می شد، معمولا به دلیل قابلیتهای قدرتمند دوربین، پرفروش بوده اند. فراهم کردن یک گزینه جدید برای کاربران چینی، فشار بیشتری بر فروش آیفون می آورد که تا سپتامبر، خبری از مدل جدید آن نیست. بانک جفریز اعلام کرد هواوی احتمالا سهم بازار بیشتری را در آستانه جشنواره فروش ۱۸ ژوئن، کسب خواهد کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، برای هواوی، این گام دیگری به سوی بازسازی کسب و کار مصرف کننده است که با تحریم‌های دوران ترامپ، نابود شد. این شرکت از نظر سهم بازار چین در سه ماهه اول امسال، با اپل برابری کرد که نشان دهنده ضعیف شدن سهم سازنده آیفون در این بازار طی ماههای اخیر بوده است.

دیگر خبرها

  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • نمایش بی‌حجاب‌ها در تلویزیون؛ داریم از دست‌شان می‌میریم!
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)