Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@19:29:34 GMT

ماجرای برگزاری نماز عید فطر در ورزشگاه بلکبرن + عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۴۹۵۳

ماجرای برگزاری نماز عید فطر در ورزشگاه بلکبرن + عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

باشگاه بلکبرن روورز انگلیس در اقدامی جالب درهای ورزشگاه خود را به روی مسلمانان برای برگزاری نماز عیدفطر گشود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بلکبرن روورز انگلیس دست به اقدام جالبی زد و در روز عید فطر درهای ورزشگاه خانگی‌اش، «ای‌وود پارک» را به روی مسلمانان برای اقامه نماز گشود. این باشگاه دسته اولی اولین باشگاه انگلیسی است که میزبان نمازگزارن عید فطر در زمین چمن ورزشگاه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام این باشگاه انگلیسی، بیش از سه هزار مسلمان که ساکن این منطقه و اطراف آن هستند، در ورزشگاه ای‌وود پارک حضور یافته و مراسم نماز عید فطر را برگزار کردند.

استیو واگوت مدیر اجرایی باشگاه بلکبرن روورز در این خصوص گفت: فکر می‌کنم این لحظه بسیار مهمی برای فوتبال است؛ نه فقط برای بلکبرن روورز، بلکه برای فوتبال به طور کلی. همه ما در دو سال گذشته از بیماری کووید-19 و محدودیت‌های اجتماعی رنج برده‌ایم، بنابراین دیدن قدم زدن این خانواده‌ها در اینجا که برخی یا بیشتر آنها فکر نمی‌کنم هرگز به ای‌وود پارک آمده باشند، واقعاً دیدنی بود و اکنون که این ورزشگاه را دیدند و لحظات خوبی را سپری کردند، امیدوارم که بخواهند دوباره به این ورزشگاه برگردند.

وی افزود: اولین باشگاهی هستیم که نماز عید فطر را در زمین چمن میزبانی کرده‌ایم. این بسیار عالی است. این اتفاق به دنبال تلاش چند سال اخیر ما در ساخت نمازخانه در ورزشگاه‌مان، داشتن کافه‌ها با نوشیدنی‌های بدون الکل و سرو غذای حلال است. اینها خدمات سریع برای آوردن جوانان و خانواده‌ها به استادیوم است و کارهایی است که باید انجام دهیم تا موج جدیدی از هواداران را از جنوب آسیا جذب کنیم.

شیخ واسیم کمپسون که امام جماعت نماز عید فطر در ورزشگاه ای‌وود پارک بود در این باره گفت: این یک فرصت عالی برای مسلمانان است که با سازمان‌های مختلف در جامعه کار کنند. از باشگاه بلکبرن روورز بسیار سپاسگزاریم که درهای ورزشگاه خود را به معنای واقعی کلمه برای نماز خواندن ما در زمین باز کرد و این نشان می‌دهد که تعامل بزرگی بین جامعه با باشگاه فوتبال و برعکس  وجود دارد. این یک الگوی خوب برای همه باشگاه‌ها در سراسر انگلیس است تا نشان دهند می‌توان تنوع را در پیش گرفت و با جامعه محلی تعامل داشت. ما می‌توانیم با هم در موارد مختلف کار کنیم.

 

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال عید فطر فوتبال عید فطر نماز عید فطر عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت هیئت فوتبال تهران نوشت: در جریان بازی میان تیم‌های پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان یکی از بازیکنان تیم فوتبال ایرانجوان بین دو نیمه به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد که بلافاصله بعد از این اتفاق ناگوار گزارشی مغرضانه با هدف مقصر جلوه دادن هیئت فوتبال استان تهران از سوی یکی از رسانه‌ها منتشر شد.

این گزارش درحالی انتشار یافت که بازی فوق هیچ مجوز رسمی برای برگزاری از هیات فوتبال استان دریافت نکرده بود و مسئولیت اتفاقات رخ داده متوجه افرادی است که بدون کسب تاییدیه‌های پزشکی بازیکنان از هیئت فوتبال استان تهران، اقدام به برگزاری این دیدار کرده‌اند.

چنانچه برگزارکنندگان بازی میان پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان از هیئت فوتبال استان تهران مجوز‌های لازم را دریافت می‌کردند، اقدامات لازم در راستای اعزام تیم پزشکی به همراه آمبولانس و ناظر برگزاری برای این دیدار انجام می‌شد، اما با وجود تذکرات متعدد هیئت فوتبال استان تهران و تاکید ریاست هیئت فوتبال استان تهران شاهد برگزاری این بازی بدون مجوز از هیئت فوتبال استان تهران بودیم.

هیئت فوتبال استان تهران ضمن تشکر و قدردانی از رسانه‌هایی که همواره در تلاشند حقایق را برای افکار عمومی انعکاس دهند، از رسانه‌های محترم می‌خواهد ابتدا استعلام‌های لازم را پیرامون صدور مجوز برای برگزاری‌های چنین بازی‌هایی از هیئت فوتبال استان تهران اخذ کرده و بعد از آن نسبت به انتشار گزارش اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای لغو کنسرت‌ها در تهران چیست؟
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین