Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام ارشد وزارت دفاع روسیه نیروهای شبه نظامی اوکراینی را متهم به پنهان شدن در مدارس و یک بیمارستان روانی در درگیری های این کشور کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، میخائیل میزینتسف، رئیس مرکز کنترل دفاع ملی فدراسیون روسیه بر اساس گزارش ریا نووستی اظهار کرد: شبه نظامیان اوکراینی به پشتیبانی از مواضعشان در مدارس و همچنین در یک بیمارستان روانی پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد وزارت دفاع روسیه تصریح کرد: نیروهای ملی گرای اوکراینی در شهر بارونکوو منطقه خارکیف در یک ساختمان متعلق به یک بیمارستان روانی منطقه ای موضعی قدرتمند اتخاذ کرده و غیرنظامیان را به زور در زیرزمین ساختمان نگه داشته‌اند.

او ادامه داد ارتش اوکراین در ساختمان‌های چند تاسیسات آموزشی در شهرهای دنیپرو، نیکولایف، کراماتورسک و اسلاویانسک مواضع رزمی برقرار کرده و در این مواضع خودروهای زرهی، ادوات توپخانه و سیستم‌های پرتاب راکت را مستقر کرده‌اند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: وزارت دفاع روسیه ، ارتش اوکراین ، روسیه ، حمله روسیه به اوکراین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزارت دفاع روسیه ارتش اوکراین روسیه حمله روسیه به اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند

یک منبع آگاه اعلام کرد نظامیان روسیه و آمریکا در نیجر در یک پایگاه واحد مستقر شده‌اند، اما به یکدیگر دسترسی ندارند.

به گزارش ایسنا یک مقام آمریکایی گفت نیروهای روسیه در نیجر در پایگاه نظامیان آمریکا مستقر شده‌اند؛ اما تقسیم نیروها به نحوی است که آنها به سربازان آمریکا دسترسی ندارند.

این مقام آمریکایی گفت: «روس‌ها در مجموعه‌ای مجزا مستقر هستند و به نیروها و تجهیزات آمریکایی دسترسی ندارند. ما به نظارت بر این وضعیت ادامه داده و تمامی اقدامات لازم و پیشگیرانه را برای تضمین امنیت نیروها، تجهیزات و تاسیسات آمریکایی به کار می‌گیریم.»

این مقام آمریکایی گفت که نیروهای روس چند هفته قبل به پایگاه هوایی ۱۰۱ آمده‌اند، پایگاه نیروی هوایی نیجر که در کنار فرودگاه بین‌المللی پایتخت این کشور واقع شده است.

در دوازدهم آوریل اعلام شد متخصصین نظامی روسیه به نیجر رفتند تا در مبارزه با تروریسم به نیروهای نظامی این کشور تعلیم دهند.  

پس از کودتای نیجر، حاکمان جدید این کشور به‌سرعت گام‌هایی برای قطع روابط نظامی با کشورهای غربی، به‌ویژه فرانسه و آمریکا برداشته و به روسیه نزدیک‌تر شده‌اند.

شورای نظامی حاکم بر نیجر حضور آمریکا را «غیرقانونی» اعلام کرد و عملیات‌های پنتاگون در این کشور را مورد انتقاد قرار داد. فصل حضور نظامی آمریکا در نیجر به پایان رسیده است و نیروهای نظامی روسیه وارد نیجر شده‌اند. آنها وظیفه آموزش نیروهای این کشور را بر عهده گرفته‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها
  • تشریح دستاوردهای نیروهای روسی از زبان شویگو
  • وزیر دفاع روسیه: اوکراین در سال جاری بیش از ۱۱۱ هزار سرباز از دست داده است
  • سرنگونی ۶ پهپاد اوکراینی به دست نیروهای روسی
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • روسیه: ارتش اوکراین ۹۳۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • آخرین تحولات اوکراین| اعتراف کی‌یف به دستاوردهای نظامی روسیه
  • ۱۲ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه سرنگون شدند