Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به کشته شدن یکی از سربازان این رژیم طی درگیری‌ها در سوریه اذعان کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، عومر بارلیو، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه "کان" این رژیم به کشته شدن باراک شرعابی، سربازی که گروهبان و از فرماندهان سابق وی بوده، اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس صفحه یادبود در سایت اسرائیلی "یزکور" شرعابی در اکتبر ۱۹۸۱ به عضویت گرفته شد اما بعدا به گشت ستاد کل پیوست.

چند سال پیش والدین این سرباز در مصاحبه‌ای اعلام کردند که به آن‌ها ابلاغ شده که شرعابی در یک حادثه رانندگی کشته شده اما مسئولان عالی‌رتبه ارتش اسرائیل در تشییع جنازه وی شرکت کرده بودند.

آن‌ها به صورت محرمانه به خانواده‌اش درباره عملیاتی که وی در آن شرکت کرده بود خبر داده بودند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: رژیم صهیونیستی ، سوریه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی سوریه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صهیونیست: تنها منبع خبری‌ام در جنگ، الجزیره است!

«یاریو لوین» وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی با بیان اینکه اعضای کابینه جنگ این رژیم اخبار مرتبط با درگیری‌های غزه را با او به اشتراک نمی‌گذارند، گفت تنها راه دسترسی وی به اطلاعات، شبکه خبری الجزیره است.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،او گفت: «درباره جنگ و مذاکرات تبادل اسرا هیچ چیزی به ما نمی‌گویند. آنها هیچ اطلاعاتی را با ما در میان نمی‌گذارند. بیشتر دانسته‌هایم را از الجزیره عربی به دست می‌آورم، چون عربی بلدم.»

این در حالی است که این عضو کابینه رژیم صهیونیستی که از پوشش رسانه‌ای گسترده جنایات خود توسط شبکه الجزیره به ستوه آمده است، با تعطیلی این شبکه در اراضی اشغالی موافقت کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این باره به نقل از دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم گزارش دادند: «بستن شبکه الجزیره در اسرائیل در جلسه شورای وزیران به تصویب رسید.»

دیگر خبرها

  • وزیر صهیونیست: تنها منبع خبری‌ام در جنگ، الجزیره است!
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: آماده تعمیق عملیات در غزه هستیم
  • قتل یک بازرگان صهیونیستی در اسکندریه مصر
  • تاجر اسرائیلی در اسکندریه مصر به ضرب چاقو کشته شد
  • وزیر صهیونیست: مذاکره با حماس بس است؛ به رفح حمله کنید
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم
  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق