Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@15:28:52 GMT

پدیده - نفت آبادان با ۲۴ ساعت تاخیر در زمین نامعلوم!

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۵۳۶۵

سازمان لیگ باشگاه پدیده را مجاب کرد با تعویق ۲۴ ساعته بازی امروزش مقابل نفت آبادان موافقت کند اما هنوز معلوم نیست این بازی که قرار بود امروز برگزار شود و به دلیل لغو پرواز آبادانی ها به مشهد یک روز عقب افتاد، فردا به میزبانی کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد...

یک روز پس از لغو پرواز نفت آبادان به مشهد، هنوز تکلیف استادیوم برگزاری این بازی مشخص نیست و باشگاه پدیده که ابتدا مخالفت رسمی خود را با تعویق ۲۴ ساعته مسابقه اعلام کرده بود، ظاهرا با فشار سازمان لیگ با این موضوع موافقت کرده است اما برای پذیرایی از نفت آبادان در روز چهارشنبه، مشکل زمین دارد!

به گزارش طرفداری، پس از آنکه پرواز آبادانی‌ها به مشهد کنسل شد، سازمان لیگ تصمیم گرفت بازی پدیده و نفت آبادان به جای روز سه شنبه، فردا (چهارشنبه) در مشهد برگزار شود اما پدیده که برای بازی امروز زمین ثامن را در نظر گرفته بود، فردا دسترسی به این ورزشگاه ندارد و ورزشگاه امام رضا نیز به دلیل بدهی های قبلی مالک پدیده به آستان قدس رضوی، با این باشگاه مشهدی همکاری نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که پیش‌تر باشگاه پیام خراسان برای میزبانی از چوکا صدرنشین لیگ‌دو در روز چهارشنبه، استادیوم ثامن را انتخاب کرده بود و پس از هفته‌ها رایزنی مجوز حضور هوادارانش را نیز گرفته بود.

از طرفی پس از اتفاقات مربوط به دیدار ایران-لبنان شورای تامین مخالف حضور هوادار در استادیوم امام‌رضاست و باشگاه پیام به برگزاری بازی بدون حضور هوادارانش در این استادیوم تن نداده است.

در مشهد هنوز چیزی مشخص نیست و احتمالا امشب در جلسه هماهنگی پیش از بازی همه چیز روشن خواهد شد اما احتمالا استادیوم ثامن چهارشنبه میزبان پدیده و پنجشنبه میزبان پیام خراسان در لیگ دو خواهد بود.

صد البته اگر باشگاه پیام بپذیرد بازی اش بدون تماشاگر باشد یا مسئولان ورزشگاه امام رضا بپذیرند هواداران پیام که تعدادشان هم زیاد نیست در ورزشگاه حاضر شوند، این احتمال وجود دارد که فردا (چهارشنبه) پدیده در ورزشگاه ثامن میزبان حریف لیگ برتری اش باشدو همزمان پیام در ورزشگاه امام رضا با حریف لیگ دویی اش بازی کند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت تشویق عادل فردوسی پور از سوی تماشاگران در حضور محمدحسین میثاقی / فیلم سردار آزمون: کمی تحت فشار بودیم ولی بازی مهمی را بردیم احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید / ادعای میرر) موضع قاطع بایرن مونیخ؛ لواندوفسکی فروشی نیست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت

 توقف شاگردان لوئیس انریکه برابر لوآور، بیش از پیش انتظار آنها برای کسب عنوان قهرمانی لوشامپیونه را طولانی کرد.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌یکم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس، تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و لوآور برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی 3-3 همراه شد.

کریستوفر اوپری در دقیقه 19 گل نخست را برای تیم لوآور به ثمر رساند، اما تنها 10 دقیقه بعد بردلی بارکولا گل تساوی را برای پاریسی‌ها زد. با این وجود PSG برنده به رختکن نرفت، چرا که آندره آیو در دقیقه 38 بار دیگر برای تیم میهمان گلزنی کرد. برتری لوآور با زدن گلی دیگر در دقیقه 61 این بار توسط المامی توره از روی نقطه پنالتی تثبیت شد.

پاریسی‌ها با گلزنی مدافع مراکشی‌شان اشرف حکیمی در دقیقه 78 به بازگشت به بازی امیدوار شدند و در نهایت گونچالو راموس با گلی که در دقیقه 5+90 زد میزبان را از شکست خانگی نجات داد، آنهم در حالی که این تیم چهارشنبه شب در آلمان میهمان دورتموند خواهد بود تا دومین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کنند.

با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، پاری‌سن‌ژرمن 70 امتیازی شد و فاصله‌اش با موناکوی رده دومی را موقتاً به 12 امتیاز افزایش داد البته با یک بازی بیشتر.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حذف پاري سن ژرمن از جام اتحاديه فرانسه فرار پاری سن ژرمن از شکست مقابل قعرنشین

دیگر خبرها

  • جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا«ع» مشهد (عکس)
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پدیده مشکوکی که این روزها بین جوانان مُد شده!