Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@06:45:49 GMT

اقامه نماز عید سعید فطر در زنجان به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۵۴۷۳

اقامه نماز عید سعید فطر در زنجان به روایت تصویر

گروه استان‌ها - نماز عید سعید فطر صبح امروز سه شنبه در زنجان همگام با سایر مناطق کشور با حضور اقشار مختلف مردم ا‌قامه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، نماز عید سعید فطر صبح امروز سه شنبه در زنجان همگام با سایر مناطق کشور با حضور اقشار مختلف مردم ا‌قامه شد؛ بهرام بیات عکاس خبرگزاری تسنیم استان زنجان نماز عید سعید فطر در مصلی خاتم‌الانبیاء شهر زنجان به امامت آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان را به تصویر کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عید فطر عید فطر نماز عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان

به گزارش “ورزش سه”، سعید الهویی  مربی تیم ملی با حضور در قزوین تماشاگر عملکرد بازیکنان دو تیم در جریان دیدار شمس آذر قزوین و پیکان تهران است.

تیم ملی بعد از جام ملت‌ها با نظر امیر قلعه نویی در صدد تغییر نسل و شناسایی بازیکنان مستعد است و در این رابطه مربیان تیم ملی طی هفته‌های اخیر با حضور در مسابقات لیگ برتر، به بررسی عملکرد بازیکنان مشغول هستند.

از شمس آذر حسین گودرزی مدافع چپ پای جوان این تیم در اردوی قبلی شانس حضور در جمع شاگردان امیر قلعه نویی را به دست آورده بود و در جمع شاگردان رضا عنایتی نیز  ثابت ایمانی در مقطعی شانس حضور در اردوی تیم ملی را به خود اختصاص داده بود.

سعید الهویی با همراهی  مهرپویا اسدی اکنون با حضور در قزوین تماشاگر عملکرد شاگردان رضا عنایتی و سعید دقیقی هستند.

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد