Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@10:24:54 GMT

تیم سورتمه تهران قهرمان لیگ برتر گلف شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۵۴۸۰

تیم سورتمه تهران قهرمان لیگ برتر گلف شد

به گزارش خبرگزاری فارس، در روز پایانی مسابقات لیگ برتر گلف، تیم سورتمه تهران موفق شد در دیدار برگشت فینال مسابقات با نتیجه۴ بر یک به برتری برسد و با توجه به برتری ۳ بر ۲ در دیدار رفت در اهواز در مجموع با برتری ۷ بر ۳، عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در روز اول تیم دو نفره سعید براتی و عباس قنبری از سورتمه با تیم دو نفره اشکان شبکوهی و سجاد کرم‌پور از ملی‌حفاری رقابت کردند و همچنین تیم ابراهیم نوری و محمود جوزی از سورتمه مقابل تیم عبدالرضا شهنی و محمد شیخ‌زاده از ملی‌حفاری قرار گرفتند که در نهایت تیم سورتمه 2 بر صفر پیروز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز و در چهار دیدار انجام شده روز دوم، جدال سجاد کرم‌پور مقابل حسن کریمیان با تساوی خاتمه یافت، اشکان شبکوهی نتیجه را به محمود جوزی واگذار کرد، محمد شیخ‌زاده مقابل سعید براتی پیروز شد و عبدالرضا شهنی هم به ابراهیم نوری باخت.

بدین ترتیب تیم سورتمه در دور برگشت 4 بر یک پیروز شد و در مجموع رفت و برگشت به برتری 7 بر ۳ رسید و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

این دوره از رقابت‌ها با حضور ۱۰ تیم از استان‌های تهران، خوزستان، قم و اصفهان برگزار شد که از میان ۱۰ تیم شرکت کننده ۶ تیم متعلق به خوزستان بود.

گروه الف: تیم‌های پتروشیمی مسجدسلیمان، هی‌جو قم، شاهین شهر اصفهان، تاراز مسجدسلیمان و هیئت گلف اصفهان.
گروه ب: تیم‌های ملی حفاری اهواز، سورتمه تهران، نفت و گاز مسجدسلیمان، منطقه آزاد اروند و کسری افق هندیجان

پس از پایان مسابقات مرحله گروهی، تیم‌های پتروشیمی مسجد سلیمان، شاهین شهر اصفهان، ملی حفاری اهواز و سورتمه تهران به دور نیمه‌نهایی راه یافته بودند که با انجام بازی‌های نیمه‌نهایی، تیم‌های ملی حفاری اهواز و سورتمه تهران به دیدار فینال صعود کردند.

در دیدار رده‌بندی نیز تیم پتروشیمی با برتری مقابل شاهین شهر اصفهان عنوان سومی این مسابقات را بدست آورده بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گلف قهرمانی سورتمه سورتمه تهران تیم سورتمه ملی حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور بازی کریستال پالاس - منچستریونایتد، دوربین به تن می‌کند

در بازی امشب عقاب‌ها و شیاطین سرخ، اتفاقی بی سابقه در سطح لیگ برتر، به وقوع می‌پیوندد.

داور بازی دوشنبه شب بین کریستال پالاس و منچستر یونایتد، برای اولین بار در یک بازی لیگ برتری، از یک دوربین فیلمبرداری کوچک استفاده خواهد کرد.

طرفداری | به گزارش BBC، جارد ژیلت از یک وسیله روی سر به نام "رف‌کم" استفاده خواهد کرد، هرچند که این تصاویر به صورت زنده پخش نخواهند شد. این ویدیو در یک برنامه‌ اختصاصی برای ارائه بینشی درباره قضاوت در لیگ برتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در ماه فوریه، دانیل شلاگر، داور بوندس‌لیگایی، در جریان تساوی 2-2 بین آینتراخت فرانکفورت و وولفسبورگ از دوربین و میکروفون استفاده کرد. آن تصاویر نیز برای برنامه‌ای به نام «تریبون داوران‌ - بوندس‌لیگا» استفاده شد. سال گذشته نیز راب جونز، داور لیگ برتری، در بازی دوستانه بین چلسی و برایتون در فیلادلفیا از دوربین استفاده کرد.

استفاده از دوربین‌های بدن‌پوش سال گذشته توسط اتحادیه فوتبال انگلیس نیز در فوتبال پایه بزرگسالان به منظور کاهش میزان توهین‌هایی که داوران در آن سطح متحمل می‌شدند، مورد آزمایش قرار گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • داور بازی کریستال پالاس - منچستریونایتد، دوربین به تن می‌کند
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • قهرمان یخ نوردی جهان در شورای شهر اصفهان تجلیل شد
  • اسامی ناظران ویژه انضباطی هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان
  • اعلام اسامی ناظران ویژه انضباطی در هفته بیست و ششم لیگ برتر
  • اعلام ۸ ناظر ویژه انضباطی هفته بیست و ششم لیگ برتر
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور