Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- گرچه چرخه بیماری کرونا با  ثبت سه تست مثبت جدید در شبانه روز گذشته در شهرستان‌های مرکزی و غربی این استان ادامه دارد؛ اما استمرار روزهای بدون بستری نوید بخش مدیریت و کنترل ویروس منحوس در قلب ایران است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، این روزها همچنین بر اساس آمارها، روزهای بدون فوتی کرونا در استان سمنان ادامه دارد و در واقع گویا تب تند کرونا در این استان فروکش کرده، اما تست مثبت سه بیمار جدید نشان می‌دهد که این ویروس همچنان در چرخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان اظهار داشت: وضعیت کرونا در مرکز و غرب استان سمنان مطلوب و تحت کنترل بوده و در شبانه‌روز گذشته هیچ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی شش شهرستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری نشده است.

کامران قدس با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته خوشبختانه هیچ بیمار جدیدی در بیمارستان‌های حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بستری نشده است؛ از قطعی شدن تست مثبت سه بیمار جدید مبتلا به کرونا در مرکز و غرب این استان خبر داد.

وی افزود: با اضافه شدن این سه نفر به مبتلایان قطعی به کرونا در مرکز و غرب استان سمنان، از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 60 هزار و 383 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شدند؛ این در حالی است که از دهم تا یازدهم اردیبهشت‌ماه امسال تعداد بیماران مبتلای قطعی به کرونا نیز در شهرستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه به صفر رسیده بود.

البته روز گذشته نیز هفت بیمار جدید مبتلا به کرونا در این شهرستان‌ها به صبت رسیده بود تا آمارهای امروز نشان از کاهش چهار نفری مبتلایان روزانه به ویروس منحوس در این شهرستان‌ها باشد.

نرخ ابتلای کرونایی در قزوین 5 برابر شدیک بیمار جدید کرونایی در کاشان شناسایی شد/ فوتی در 24 ساعت گذشته به ثبت نرسیدمجموع جانباختگان کرونایی در اردبیل به 2 هزار و 801 نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان خاطرنشان کرد: همچنین مجموع بیماران بستری‌ شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز بیماری کرونا ویروس تاکنون در همان عدد 11 هزار و 761 نفر ثابت ماند.

انتهای پیام/363/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بیماری کرونا استان سمنان بیمار جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت : این حادثه جمعه شب در  محدوده جنگل ابر، سر تخت دوم منطقه قلعه چه شاهرود رخ داد .

حسین درخشان افزود : امدادگران هلال احمر پایگاه عامل جنگل ابر با پشتیبانی تیم  هلال احمر مرکزی شاهرود و محیط بانان محیط زیست به محل حادثه اعزام شدند و پس از سه ساعت جستجو موفق به پیدا کردن این فرد شدند اما فرد حادثه دیده بر اثر سقوط از ارتفاع جان سپرده بود .

به گفته وی ، این مرد۴۰ ساله‌  بدون توجه به هشدارهای هواشناسی و بدون رعایت نکات ایمنی برای عکاسی به ارتفاعات جنگل ابر رفته بود  

درخشان همچنین از نجات یک گردشگر گرفتار در  ارتفاعات کوهستانی روستای بادله کوه ، منطقه سنگ کلن کلیدانی آبشار کیدانی دامغان خبر داد و گفت : تیم امدادگران هلال احمر 
 چشمه علی به محل حادثه اعزام شدند و این گردشگر را یافته و به منطقه امن انتقال دادند .

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • مثبت خبر؛ اخبار خوب هفته در استان سمنان
  • بهادری جهرمی: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • سخنگوی دولت: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در شروع۱۴۰۳/ تراز تجاری با و بدون نفت مثبت شد
  • تأثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی
  • تاثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی
  • حس خوب حمایت