Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@23:05:33 GMT

فوتی کرونا در همدان صفر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۵۵۷۲

فوتی کرونا در همدان صفر شد

علیرضا توقیری گفت:  آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در این استان برای دومین روز متوالی صفر شد به نحوی که در ۴۸ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ویروس کرونا گزارش نشده است.

به گفته او آمار متوفیان کرونا در استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۳۳۷ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: همچنین با شناسایی ۳۰ بیمار بستری جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های استان همدان به ۱۹۴ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توقیری گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۷۶۵ مورد بوده است.

او گفت: در این مدت ۱۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی استان بستری شدند، همچنین مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون به ۱۴۴ هزار و ۶۱۵ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۱۷۹ هزار و ۱۴۴ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

 تمامی شهرستان‌های استان همدان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس مراکز درمانی واکسیناسیون کرونا استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد

به گزارش «تابناک»، بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی نوشت: این خواننده که در هفته های گذشته با کمپانی طرف قرارداد سابق خود به مشکلاتی برخورده، به نظر میرسد همچنان درگیر این موضوعات است و حالا احتمالا شدت این فشارها و موارد دیگر جوری ست که احوالات جسمی آرمین را نیز تحت تاثیر قرار داده است. این خواننده هفته گذشته در نامه ای به دفتر موسیقی ارشاد خواستار ممانعت از هرگونه اقدامی در خصوص قرارداد مورد بحث با شرکت مربوطه شد و مدعی ست آن قرارداد از سوی او فسخ شده است. این در شرایطی ست که کمپانی ترانه شرقی برای روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت کنسرت این خواننده را قرار است برگزار کند و تبلیغات محیطی گسترده ای را نیز در سطح شهر انجام داده و بلیت فروشی کرده است.

حالا در ساعات گذشته آرمین زارعی از شدت فشار عصبی در بیمارستان بستری شده و مشخص نیست آیا کنسرت این خواننده ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت در تهران روی صحنه خواهد رفت یا خیر.

کمپانی "ترانه شرقی" همچنان درباره همه حواشی این دو هفته سکوت اختیار کرده است.

دیگر خبرها

  • آرمین زارعی خواننده به دلیل فشار عصبی بستری شد
  • روند کاهشی شاخص‌های مرده زایی و بستری متصل به تولد در استان همدان
  • جذاب ترین مسابقات فوتبال در سال 2024 (تاکنون) / فیلم
  • آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • تصادف در محور شهرکرد _فرخ‎ شهر با یک فوتی
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ