Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدرضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) در جمع مأمورین این دانشگاه برنامه‌های آتی را به دودسته کلی تقسیم کرد و گفت: برنامه اول، ساخت درونی دانشگاه یعنی تقویت مؤلفه‌های درونی و ایجاد یک دانشگاه قوی است که این امر مطالبه جدی رهبر انقلاب است که در این زمینه در دانشگاه امام حسین (ع) فرمودند که ابتدا باید مراقب خود دانشگاه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه دوم، مأموریت جهاد علمی است که در کادرسازی، سازمان‌دهی و پشتیبانی همه‌جانبه علمی و فناورانه متبلور می‌شود.

وی تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری دشمن بر دو موضوع هویت‌زدایی و آرمان‌زدایی از انقلاب اسلامی تمرکز دارد. آرمان بلند انقلاب اسلامی، همانا حاکمیت اسلامی بر جهان و زمینه‌سازی ظهور است.

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) عنوان کرد: اگر چه رسیدگی به وضع معیشت مردم همواره از وظایف دولت بوده و هست، اما نباید موجب فراموشی یا کم‌توجهی به این آرمان اساسی شود، چرا که این موضوع پایه و نقطه شروع انقلاب جهانی حضرت حجت (عج) خواهد بود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود در دانشگاه بر این موضوع تأکید کردند که جلوی پایتان را نگاه نکنید، بلکه افق‌های دور را ببینید. این افق‌های دور، ایجاد تمدن اسلامی است و شما در دانشگاه امام حسین (ع) هسته‌های اصلی و مهم در ایجاد تمدن اسلامی هستید.

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در آخرین دیدار خود به مسئولان سپاه سفارش کردند که بر مسائل اساسی دانشگاه امام حسین (ع) تمرکز کنند تا دانشگاه بتواند در مسائل اساسی کشور نقش‌آفرینی کند،گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، وجه تمایز این دانشگاه با سایر دانشگاه‌ها در این است که علاوه بر تربیت و آموزش که مأموریت تمامی دانشگاه‌ها است، وظیفه پاسداری از انقلاب اسلامی را نیز بر عهده دارد.

حسنی آهنگر (ع) تأکید کرد: بی‌شک یکی از مسائل اساسی کشور همین اسلامی شدن دانشگاه بوده که همچنان روی میز انقلاب است که دانشگاه‌ها باید در این حوزه تخصصی خود وارد شوند. بر همین اساس یکی از مسائلی که این دانشگاه به آن ورود پیدا کرده است، ارائه الگوی دانشگاه تراز انقلاب اسلامی است که در این زمینه اقدامات مهمی را در موضوعات تخصصی از جمله حوزه آب و میکروالکترونیک آغاز کرده و به محصولات قابل ارائه مهمی نیز دست یافته است.

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: در سایر مسائل نیز اقدامات چشمگیر و قابل ملاحظه‌ای صورت گرفته است تا در آینده شاهد حل شدن برخی معضلات اساسی کشور باشیم.

کد خبر 5481772

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری دانشگاه امام حسین ع بیانات رهبر انقلاب مقام معظم رهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز قدس 1401 مجلس شورای اسلامی فلسطین راهپیمایی روز قدس عید سعید فطر حسین امیرعبداللهیان رژیم صهیونیستی سیدابراهیم رئیسی محمد باقر قالیباف نادر طالب زاده صحن مجلس ایران ماه مبارك رمضان آیت الله محمدی ری شهری فرمانده دانشگاه امام حسین انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است

ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه بیداری ملت های آزاده جهان به واسطه چراغی است که امام راحل با انقلاب اسلامی افروختند، گفت: مشعل انقلاب اسلامی همیشه روشن خواهد ماند.

اسدالله عباسی امروز، یازدهم اردیبهشت ماه در جلسه ستاد ارتحال امام راحل(ره) که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد، انقلاب امام را موجب بیداری ملت‌های جهان دانست و اظهار کرد: هم اینک شاهد روشن شدن افکار عمومی مردم جهان نسبت به استکبار هستیم و هر سال نیز بیشتر می‌شود .

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مشعل انقلاب اسلامی همیشه روشن می‌ماند و راه امام و شهدا هر ساله پر رهروتر می‌شود، تصریح کرد: استکبار جهانی با غول‌های رسانه‌ای خود مترصد سانسور جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی است، اما باز شاهدیم که بخشی از این جنایت‌ها برملا می‌شود و در این راستا شاهد واکنش مردم آزاده در سراسر جهان نسبت به این جنایت‌ها هستیم.

وی به سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در ۱۴ خرداد نیز اشاره و بیان کرد: امسال کاروان‌های پیاده و سواره از استان گیلان عازم مرقد مطهر امام می‌شوند که کاروان پیاده‌روی با ظرفیت ۵۰۰ نفر از روز چهارم خردادماه حرکت خود را از رشت آغاز می‌کنند.

عباسی اضافه کرد: به همین دلیل باید بسته‌های فرهنگی را برای این کار فرهنگی بزرگ آماده سازیم تا این کاروان بدون کوچک‌ترین مشکلی عازم مرقد مطهر شوند تا در مراسم سالگرد ارتحال حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر، عظمت و پیام این کار نیز باید به خوبی انعکاس داده شود و به خصوص سعی شود که جوانان بیشتر در کاروان پیاده روی حضور یابند زیرا آنان زمان انقلاب را درک نکردند و با حضور در این کار فرهنگی می‌توانند با آرمان‌های امام راحل بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • حمایت از طرح نور یک تکلیف و وظیفه همگانی است
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • اساسی‌ترین رکن فعالیت آموزش و پرورش، انسان‌سازی است
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • دانشجویی که فرمانده جنگ بود