Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سایت تحلیلی معتبر فوتبال پرتغال به تمجید از مهاجم ایرانی پورتو پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی طارمی شنبه شب با دو گلی که در هفته سی‌ودوم لیگ برتر پرتغال مقابل ویزلا به ثمر رساند، تعداد گل‌های خود را در فصل 22-2021 مسابقات به عدد 20 رساند در جایگاه دوم جدول برترین گلزنان لیگ برتر باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت «Goal Point» تیم منتخب هفته سی‌ودوم لیگ برتر پرتغال را از نگاه کارشناسان خود معرفی کرد و مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو را با نمره 7.3 در خط حمله این تیم قرار داد.

طارمی؛ ششمین گلزن برتر جهان در سال 2022

 

این سایت درباره طارمی نوشت: «این مهاجم ایرانی در مسیر پورتو به سمت قهرمانی قریب‌الوقوع امسال، نقش بسیار مهمی ایفا کرده است. طارمی علاوه بر چهار موقعیتی که به دست آورد و دو فرصتی که تبدیل به گل کرد، چهار پاس به هم‌تیمی‌های خود داد و 11 بار در زمین حریف صاحب توپ شد. وی در تمام رقابت‌های این فصل 24 گل با پیراهن پورتو به ثمر رسانده است».

طارمی چندی پیش به‌عنوان بهترین بازیکن ماه آوریل باشگاه پورتو انتخاب شده بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لژیونرهای فوتبال ایران مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو پرتغال لژیونرهای فوتبال ایران مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو پرتغال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید ویژه از یک پرسپولیسی‌؛ او مدعی آقای گلی است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آویسپا فوکوئکا امروز (جمعه) در هفته یازدهم جی لیگ ژاپن، میزبان تیم گامبا اوزاکا بود و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. شهاب زاهدی مهاجم ایرانی در دقیقه ۲۲ از زمین خودی دروازه حریف را گشود.

به گزارش ایسنا، به این ترتیب فوکوکا برای اولین بار در پنج بازی اخیرش پیروز شد و گامبا اوزاکا دومین شکست متوالی خود را متحمل شد.

این ششمین گل زاهدی در این فصل لیگ بود تا رسانه‌های ژاپنی به درخشش این بازیکن ایرانی در فصل جاری جی لیگ اشاره کنند و او را یکی از مدعیان کسب عنوان آقای گلی در این فصل بدانند.

شهاب زاهدی در نقل و انتقالات زمستانی راهی جی لیگ شد تا اولین ایرانی تاریخ لیگ ژاپن لقب گیرد.

تیم آویسپا فوکوئکا با این پیروزی، ۱۵ امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر در رده نهم قرار گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902424

دیگر خبرها

  • میلان و مذاکرات ابتدایی با سرجیو کونسیسائو
  • یک ایرانی در نیمه نهایی چمپیونز لیگ
  • تمجید ویژه از یک پرسپولیسی‌؛ او مدعی آقای گلی است!
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند