Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@02:07:41 GMT

قیمت جدید ماکارونی به کارخانه‌ها ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۵۷۷۸

قیمت جدید ماکارونی به کارخانه‌ها ابلاغ شد

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، عباس تابش رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، پس از افزایش قیمت آرد صنعتی قیمت جدید انواع ماکارونی را اعلام کرد.

در این نامه خطاب به معاون صنایع عمومی وزارت صمت آمده است: باتوجه به اعلام نرخ گندم بخش صنف و صنعت مورخ ۲۸ فروردین وزارت جهاد کشاورزی و تعیین نرخ آرد و تصویب آن در جلسه ۶ اردیبهشت کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی و مکاتبات متعدد انجمن های کارخانجات ماکارونی، پیرامون درخواست افزایش هزینه های مرتبط از قبیل دستمزد، کرایه حمل، بسته بندی و غیره و با لحاظ آرد ۲۷ درصد سبوس گیری شده و طرح موضوع در جلسه مورخ ۱۰ اردیبهشت ستاد تنظیم بازار و طرح مجدد موضوع در جلسه ۱۱ اردیبهشت ستاد مذکور به ریاست معاون اول رئیس جمهور حداکثر قیمت مصرف کننده انواع ماکارونی رشته ای ساده بالحاظ مالیات بر ارزش افزوده به شرح جدول زیر اعلام می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرح ۵۰۰ گرمی ۷۰۰ گرمی ۱۰۰ گرمی قیمت مصرف کننده انواع ماکارونی رشته ای ساده ۱۷۰۰۰۰ ریال ۲۴۰۰۰۰ ریال ۳۴۰۰۰۰ ریال


بدیهی است قیمت سایر احجام باید به تناسب عملیاتی گردیده و در خصوص سایر محصولات تولیدی مطابق ضوابط قیمت گذاری مصوب هیئت تعیین و تثبیت قیمت ها اقدام گردد باتوجه به مراتب شرح فوق لطفا دستور فرمایید موضوع به کارخانجات، تشکل ها و سایر دستگاه های متولی ابلاغ و نتیجه به این سازمان متعکس گردد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان کفاره روزه فطریه نادر طالب زاده عید فطر روز معلم عباس تابش سازمان حمایت مصرف کنندگان ماکارونی ماه رمضان کفاره روزه فطریه نادر طالب زاده عید فطر روز معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه

به گزارش تابناک، بیست و یکمین حراج شمش طلا فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود.

بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران بناست فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

 

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • نرخ ارز امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی مجلسی
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • نرخ ارز امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات