Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی امیدوار است بازیکنانش در بازی فردا کم اشتباه ظاهر شوند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان وعده ارائه یک فوتبال قوی و آبرومندانه مقابل پرسپولیس را داد و ابراز امیدواری کرد تیمش با یک بازی کم اشتباه پیروز شود. 

به گزارش طرفداری، سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره دیدار این تیم مقابل پرسپولیس اظهار داشت:

با توجه به تعطیلات طولانی، در 47 روز گذشته فقط یک بازی مقابل استقلال انجام دادیم و روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی کردیم با تمرینات سخت و انجام بازی‌های دوستانه متعدد، بازیکنان‌مان را در فرم خوب نگه داریم. این موقع از سال، تعطیل کردن طولانی مدت برای یک باشگاه معضل است که در شش بازی آخر، مجبور شود با این حجم از تعطیلی مواجه شود. ما سعی کردیم برای این تعطیلی برنامه‌ریزی داشته باشیم و امیدوارم این برنامه‌ریزی جواب داده باشد و بازیکنان‌مان فردا در فرم خوبی باشند.

وی در واکنش به اینکه انتظار می‌رود پیکان مانند سایر بازی‌های این فصل مقابل پرسپولیس هم عملکرد خوبی داشته باشد، گفت:

همه تیم‌های درگیر، در این تعطیلی به مشکل خوردند، اما ما سعی کردیم خوب کار کنیم، برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم و امیدوارم بازیکنان‌مان شرایط بدنی و روحی خوبی داشته باشند و به کمک ما بیایند تا یک بازی آبرومند و در شأن باشگاه بزرگ پیکان انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه سابقه چند سال همکاری با یحیی گل‌محمدی را داشته است و آیا انگیزه خاصی برای تقابل مجدد با او دارد یا نه، اظهار داشت:

من همکاری خوبی با سرمربی پرسپولیس داشتم، اما در این دوره و زمانه همه از نظر تاکتیکی شناخت خوبی از هم دارند و عملکرد بازیکنان در زمین، صحبت می‌کند. فوتبال بازی اشتباهات است و امیدوارم فردا بازیکنان ما کم اشتباه باشند و از اشتباهات حریف استفاده کنند.

حسینی در واکنش به اینکه آیا غیبت یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تأثیر در کار پیکان خواهد داشت یا نه، خاطرنشان کرد:

ما کار خودمان را می‌کنیم و به حواشی کاری نداریم. سعی می‌کنیم فوتبالی قوی و آبرومند انجام دهیم.

وی همچنین درباره برگزاری دیدار با پرسپولیس با حضور تماشاگران، گفت:

مسلماً بازی کردن مقابل پرسپولیس با این شرایط و اتمسفری که برای صدر جدول به وجود آمده، دشوار است و کار سختی داریم. امیدوارم بچه‌های ما در این مأموریت، وظایف‌شان را به درستی انجام دهند و تا پایان مسابقه، داوری بی‌نقصی را ببینیم و داور خوب این بازی، با حضور تماشاگران بتواند قضاوت خوبی داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان اظهار داشت:

باید از مدیریت باشگاه پیکان تشکر کنم و در این چند وقت، خواسته‌های ما را انجام دادند. به خصوص بحث پرداختی به بازیکنان و معوقات فصل قبل برخی بازیکنان که به این مسئله با سعه صدر توجه شد. امیدوارم بازیکنان قدر این محبت را بدانند و فردا یک هدیه خوب به مجموعه باشگاه بدهند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت تشویق عادل فردوسی پور از سوی تماشاگران در حضور محمدحسین میثاقی / فیلم سردار آزمون: کمی تحت فشار بودیم ولی بازی مهمی را بردیم احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید / ادعای میرر) موضع قاطع بایرن مونیخ؛ لواندوفسکی فروشی نیست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی تیم فوتبال پیکان مقابل پرسپولیس بازیکنان ما خوبی داشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، علی کردانی که شب قبل از بازی حساس مقابل سپاهان با هدیه ویژه ای از سوی کاپیتان استقلال تهران روبرو شده بود و با انگیزه مضاعف به مصاف سپاهان رفته بود، در این بازی عملکرد قابل قبولی داشت.

کردانی که در تمامی بازی های این فصل ملاثانی به میدان رفته و ۱۲ کلین شیت به ثبت رسانده، مقابل ستاره های ملی پوش سپاهان عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت و تحسین بازیکنان و سرمربی حریف را بدنبال داشت.

کردانی در نیمه اول که سپاهان تیمی سراسر هجومی بود، به خوبی توانست مقابل ستاره های نامدار زردپوشان و دیگر بازیکنان هجومی سپاهان مقابله کند و در چندین صحنه عکس العمل های خوبی را انجام داد.

کردانی که در دقیقه 40 دروازه اش روی ضربه سر کاوه رضایی فرو ریخت، بجز این گل در باقی صحنه ها روی هوا مرد شماره یک ملاثانی بود. در شروع نیمه دوم که سپاهان برای زدن گل های بعد تلاش می‌کرد، توانست از دروازه خود محافظت کند و اوج کار او، موقعیت تک به تکی بود که از کاوه رضایی گرفت و در ادامه مانع از پنالتی گرفتن رضایی شد.

سیاوش اکبرپور نیز در کنفرانس های قبلی خود از گلر تیمش یاد کرده بود و او را به خاطر مسائل فنی و اخلاقی برای دیگر بازیکنان حاضر در لیگ آزادگان،  یک الگو معرفی کرده بود.

این گلر توانست جواب اعتماد سرمربی خود را در یک بازی بزرگ بدهد و عملکرد قابل قبولی داشت. پنالتی که رضاییان در دقیقه 117 وارد دروازه استقلال ملاثانی کرد، باعث شد تا کردانی نتواند روز خوب خود را با پیروزی جشن بگیرد ولی عملکرد او در یادها باقی می ماند.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان