Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلر موفق استقلال امیدوار به درخشش در حساس ترین بازی فصل استقلال است 

سیدحسین حسینی امیدوار است بتواند برابر سپاهان‌ در هفته بیست و پنجم لیگ‌ برتر حساس ترین کلین شیت فصل خود را به ثبت برساند.

به گزارش طرفداری، استقلال در شرایطی فردا در حساس ترین بازی خود تا پایان فصل به مصاف سپاهان می رود که آبی ها در صورت پیروزی در این بازی می توانند قهرمانی خود را تا حد زیادی قطعی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین نقش سید حسین حسینی در کسب نتیجه ایده آل برای استقلال غیر قابل انکار است، او که تاکنون در ۱۵ بازی از ۲۱ بازی دروازه اش را بسته نگه داشته اگر بتواند در بازی با سپاهان هم کلین شیت کند گام بلندی در راه قهرمانی استقلال در لیگ برتر برداشته است.

اگر فردا حسینی بتواند دروازه اش را بسته نگه دارد در بدترین حالت بازی مساوی می شود که نتیجه بدی برای استقلال نخواهد بود، پس فرهاد مجیدی روی درخشش سیدحسین حسینی در بازی فردا شب حساب ویژه ای باز کرده است.

 

بیشتر بخوانید:

سیدحسین حسینی با کلین شیت به استقبال سپاهان رفت

 

اخبار داغ 

رکنا برگشت تشویق عادل فردوسی پور از سوی تماشاگران در حضور محمدحسین میثاقی / فیلم سردار آزمون: کمی تحت فشار بودیم ولی بازی مهمی را بردیم احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید / ادعای میرر) موضع قاطع بایرن مونیخ؛ لواندوفسکی فروشی نیست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سیدحسین حسینی کلین شیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس

به گزارش ورزش‌سه ، مثل همیشه دیدار پرسپولیس و سپاهان تمام شده اما حواشی این مسابقه مثل همیشه ادامه دارد و اینبار هم فضایی هواداری فوتبال ایران به واسطه ویدیوهای منتشر شده تحت تاثیر قرار گرفته و فضای جامعه فوتبال را ملتهب کرده است. 

در این شرایط اما هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در تلاشند و پرداختن به این حواشی سبب می‌شود که تمرکز لازم را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش رو نداشته باشند. 

در این بین سپاهان که باید آماده مصاف برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه نقشه جهان بشود، دو روز پس از دیدار برابر پرسپولیس عکس‌هایی از مصاف شاگردان مرایس در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است:«فارغ از تمام حواشی تو آرام باش و پیش برو.»

گفتنی است که سپاهان با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی مدعی جدی کسب قهرمانی در این رقابت به شمار می‌رود و شاگردان مورایس بسیار امیدوارم که پس از نزدیک به یک دهه فصل را با یک جام تمام کنند.

دیگر خبرها

  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • سلفی با کاپیتان، عامل هجوم به تمرین استقلال
  • عارف غلامی به بازی حساس رسید
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!