Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس تهران بزرگ مقابله با ریشه اصلی تهدیدات امنیت اجتماعی را ضروری دانست و گفت: افزایش هزینه جرم برای مجرمین به خصوص خفت گیران و اشرار از الزامات برخورد با مخلان امنیت اجتماعی به شمار می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره آخرین برنامه ها و اقدامات پلیس برای برخورد با اشرار مسلح و زورگیران اظهار داشت: پلیس به صورت مرتب و مستمر با اجرای طرح های امنیت اجتماعی، برخورد با اقسام مجرمین از جمله خفت گیران را به مرحله اجرا می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه گفت: طرح های اقتدار و دیگر طرح‌ها که در جریان ماموریت های پلیس اجرا می شوند، نمونه ای از اقدامات پلیس برای مقابله با زور گیران و اشرار مسلح است.

رئیس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: درست است که این اقدامات مختصر است اما مشکل آنچنانی نیست؛ قطعاً برخورد و مقابله و همچنین جمع آوری و دستگیری مجرمین از برنامه های مستمر و عملیاتی پلیس است.

رحیمی مقابله با ریشه اصلی تهدیدات امنیت اجتماعی را ضروری دانست و افزود: افزایش هزینه جرم برای مجرمین به خصوص خفت گیران و اشرار مسلح از الزامات برخورد با مخلان امنیت اجتماعی به شمار می رود.

وی افزود: دستگیری خفت گیران و اشرار مسلح مشکل را حل نخواهد کرد و حتما باید زنجیره های دیگر این حلقه هم در کنار اقدامات پلیسی قرار بگیرند تا بتواند اثر خوبی را داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امنیت اجتماعی اشرار مسلح خفت گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۶۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر

کاربران فضای مجازی فیلم‌هایی از برخورد خشن پلیس با دانشجویان معترض در دانشگاه آستین در ایالت تگزاس منتشر کرده‌اند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • رژیم صهیونیستی جزیی از «خطوط قرمز امنیتی در آمریکا» است
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • فیلم/ برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر