Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، وبگاه خبری «اسرائیل نیوز۲۴» نوشت که سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی قرار است امروز مراسمی را برای یادبود کشته شدگان ارتش این رژیم برگزار کند که رویدادی بی سابقه در کشورهای عربی است.

به نوشته المیادین، برخی کشورهای عربی در سال‌های اخیر مراسم‌هایی را تحت عنوان یادبود کشته شدگان «هولوکاست» برگزار کرده‌اند، اما سابقه نداشته است که مراسمی برای نظامیان کشته شده صهیونیستی در یک کشور عربی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظامیانی که بسیاری از آن‌ها در جنگ با کشورهای عربی کشته شده‌اند و از این جهت برگزاری چنین مراسمی می‌تواند جنجال‌برانگیز شود.

در ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) نیز در سالروز نکبت (تأسیس رژیم صهیونیستی) هواپیماهای اماراتی برای اولین بار در یک نمایش هوایی به این مناسبت با نام «پرواز صلح-۲۰۲۲» در سرزمین اشغالی مشارکت کردند. سال گذشته نیز نمایشگاه و موزه هولوکاست در دبی آغاز به کار کرد.

امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی به همراه بحرین در ۱۳ آگوست ۲۰۲۰ به طور رسمی روابط گذشته خود را علنی کرده و از آن زمان تاکنون توافقات و تفاهمنامه‌های مختلفی در زمینه‌های گوناگون امضاء کرده‌اند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: امارات اسرائیل سازش سفارت اسرائیل در امارات رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست

به گزارش «نماینده»، فداحسین مالکی با اشاره به تحرکات برخی از کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه و تاکید امروز رهبر معظم انقلاب در فرمایشات شان، گفت: نکته کلیدی که مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از معلمان داشتند، در مورد برخی از تحولات در کشورهای منطقه و مسلمان که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به هر حال این موضوع خطرناکی است به لحاظ اینکه این کشورها با توجه به حوادث خونینی که توسط صهیونیست ها در غزه و فلسطین رقم خورده و می خورد و هزاران نفر از مردم بی گناه فلسطین را به خاک خون کشاندند، این وضعیت قابل هضم و توجیه نیست.

وی بیان کرد: رهبران کشورهایی که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند. باید خود را در مقابل ملت هایشان، ملت های اسلامی و ملت های تاریخ ببینند و پاسخگو باشند به لحاظ اینکه از جرثومه ای حمایت می کنند که کشتاری بی رحمانه در طول سال های گذشته علیه مردم مظلوم فلسطین وغزه مرتکب شده اند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جلوگیری از دف‌نوازی نوازنده زن در مراسم یادبود شهید مطهری
  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است
  • جلوگیری از دف‌نوازی نوازنده زن در مراسم یادبود شهید مطهری + ویدئو
  • ظرفیت تولید نفت امارات بی‌سروصدا افزایش یافت
  • دیدار رهبر اپوزیسیون اسرائیل با وزیر خارجه امارات
  • شکست ائتلاف ضدایرانی
  • عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست
  • طرح بلینکن برای احیای ناتوی عربی
  • لاپید به امارات می‌رود
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی