Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@22:43:05 GMT

(ویدئو) بایدن جشن عید فطر را به کاخ سفید بازگرداند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۶۲۸۴

(ویدئو) بایدن جشن عید فطر را به کاخ سفید بازگرداند

رئیس جمهوری ایالات متحده، روز دوشنبه عید فطر را جشن گرفت و به این ترتیب سنت برگزاری جشن پایان ماه رمضان در کاخ سفید را که در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ ملغی شده بود، احیا کرد.

به گزارش فرارو، جو بایدن که برای صدها نفر در این جشن سخنرانی می‌کرد گفت که او در کارزار انتخابات ریاست جمهوری وعده داده بود جشن عید فطر را به کاخ سفید بازگرداند، اما سال گذشته به‌خاطر شیوع ویروس کرونا مجبور شد که این جشن را به صورت مجازی برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در سالن شرقی کاخ سفید میزبان صد‌ها مهمان بود اظهار داشت: امروز در سراسر جهان شاهد این هستیم که مسلمانان بسیاری هدف خشونت قرار می‌گیرند. هیچ کسی، هیچ کسی نباید به خاطر اعتقادات مذهبی خود تحت تبعیض و سرکوب واقع شود.

بایدن در دوران تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری به مسلمانان وعده داده بود که ضیافت عید فطر را به کاخ سفید بازمی‌گرداند.

روسای جمهوری آمریکا از دوران ریاست‌جمهوری بیل کلینتون ضیافت عید فطر را در کاخ سفید برگزار می‌کردند. اما دونالد ترامپ برگزاری این ضیافت را متوقف کرد و به انتشار پیام تبریک عید فطر اکتفا کرد.

طالب شریف، امام مسجد محمد در واشینگتن که به مسجد ملی مشهور است، ضیافت عید فطر کاخ سفید به میزبانی بایدن را پیامی مهم از آمریکا به جهان توصیف کرد. مسلمانان اخیر در میدان تایمز نیویورک هم نماز جماعت برگزار کرده بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: جو بایدن عید فطر کاخ سفید رئیس جمهور آمریکا ماه رمضان ریاست جمهوری عید فطر کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این شرکت ها در دادگاه استیناف منطقه کلمبیا شکایت خود را ثبت کرده و مدعی شده اند قانون مذکور، قانون اساسی این کشور را درباره آزادی بیان نقض می کند. در ۲۴ آوریل جوبایدن رییس جمهور آمریکا این قانون را امضا کرد که طبق آن بایت دنس تا ۱۹ ژانویه فرصت دارد تیک تاک را بفروشد یا با ممنوعیت در این کشور روبرو خواهد شد.

شرکت های مذکور در شکایت خود نوشته اند: برای نخستین بار در تاریخ، کنگره آمریکا قانونی را اجرا کرده که مربوط به یک پلتفرم خاص است و آن را به طور دایمی و در سطح ملی ممنوع می کند.

در شکایت ذکر شده فرایند واگذاری نه از لحاظ فناوری و نه از لحاظ حقوقی به سادگی امکانپذیر نیست. بی شک این قانون تیک تاک را تا ۱۹ ژانویه ۲۰۲۵ میلادی وادار به تعطیلی می کند و ۱۷۰ میلیون کاربر آمریکایی که از پلتفرم برای برقراری ارتباط استفاده می کنند را ساکت می کند.

کاخ سفید اعلام کرد به دلایل امنیتی خواهان پایان یافتن مالکیت چین بر این اپ و نه ممنوعیت تیک تاک است.

شکایت مذکور جدیدترین تحول در راستای تلاش های تیک تاک قبل از مسدود شدن اپ در آمریکا است. این درحالی است که شرکت هایی مانند اسنپ چت و متا سعی دارند از عدم قطعیت وضعیت تیک تاک بهره بگیرند و سهم این شرکت از تبلیغات آنلاین را بربایند.

کد خبر 6100070

دیگر خبرها

  • سخنگوی کاخ سفید : به توافق اسرائیل و حماس خوش بین هستیم
  • (ویدئو) واکنش عجیب معاون بایدن به سوالی درباره آتش‌بس در غزه
  • تقابل ۲ کلیدواژه «بزرگ» و «محدود» در عملیات رفح
  • تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
  • افشای عمدی فایل صوتی ظریف به روایت سعید لیلاز /با خرابکاری در نطنز، این سایت چند ماه از کار افتاد /ایران زمین بازی را عوض کرده است
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا