Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه آر.اف.ای، به نوشته این کتاب، این پیشنهاد دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در حالی مطرح شد که اعتراضات در ژوئن ۲۰۲۰ در اطراف کاخ سفید در حال گسترش بود و در آن مقطع او در صحبت‌هایش گفته بود: "نمی‌توانید به آنها شلیک کنید؟ به پاهایشان شلیک کنید یا همچین چیزی؟"

مارک اسپر که بین ژوئیه ۲۰۱۹ و نوامبر ۲۰۲۰ وزیر دفاع آمریکا بود، این موضوع را در کتابی به نام "سوگند مقدس" گزارش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسنده این کتاب در ارتباط با ترامپ، رئیس‌جمهوری را توصیف می‌کند که از عصبانیت سرخ شده، روی میزش نشسته و با صدای بلند از معترضان شکایت می‌کند.

مارک اسپر، وزیر دفاع وقت دولت سابق ترامپ، از اعزام ارتش برای مقابله با معترضان امتناع کرده بود و همین امر باعث خشم ترامپ شد؛ ترامپی که چند ماه بعد از این واقعه و بعد از برگزاری انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ او را برکنار کرد.

اسپر در این کتاب ادامه می‌دهد: خبر خوب این بود که این تصمیم، سخت نبود.این که از ایده این رئیس جمهور جمهوری خواه پیروی نکنید. خبر بد این بود: من مجبور بودم ترامپ را مجبور به عقب نشینی از موضعش بدون ایجاد آشفتگی و هرج و مرجی که به دنبال پیشگیری از آن بودم، کنم.

این در حالی است که مایکل بندر که خبرنگار وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز بوده در کتابی که در سال ۲۰۲۱ منتشر کرد اشاره می‌کند که دونالد ترامپ در نشست‌هایی جنجالی در زمان اعتراضات در دفتر بیضی کاخ سفید خواستار شلیک به معترضان و شکستن جمجمه این تظاهرکنندگان شده بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی درباره افزایش حق مسکن کارگران گفت: در نشست اخیر کمیسیون اجتماعی که با حضور وزیر کار برگزار شد، آقای مرتضوی در جریان گزارشی که از عملکرد وزارت کار به اعضای کمیسیون ارائه کرد، به موضوع افزایش حق مسکن هم اشاره کرد و گفت که قرار است بند مربوط به افزایش حق مسکن کارگری را اصلاح کنند.

بیشتر بخوانید:
قیمت جدید مسکن در غرب تهران جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

وی افزود: البته با توجه به اینکه افزایش حق مسکن علاوه بر مصوبه شورای عالی کار نیاز به تایید هیئت وزیران هم دارد اما آقای مرتضوی تصریح کرد که وزارت کار برای اولین بار پیشنهاد افزایش دو برابری حق مسکن را مطرح کرده است.

رئیس فراکسیون کارگری گفت: به محض اینکه این پیشنهاد در شورای عالی کار تصویب و پس از آن مورد تایید هیئت وزیران قرار گیرد، برای دستگاه‌های مرتبط لازم‌الاجرا خواهد بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1229456 برچسب‌ها بازار مسکن

دیگر خبرها

  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • اکثر معترضان اسرائیلی مخالف حمله زمینی به رفح هستند
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • روسیه وزیر دفاع سابق اوکراین را تحت تعقیب قرار داد
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای دفاع از غزه/«ما آزاد نیستیم!»
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای غزه/ «ما آزاد نیستیم!»