Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@22:16:02 GMT

قاچاق به دستگاه ماموگرافی رسید

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۶۴۱۱

قاچاق به دستگاه ماموگرافی رسید

سردار بهادر اسماعیلی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی مقام قضایی جهت بررسی قاچاق یک دستگاه ماموگرافی، به یکی از باربری‌های استان اعزام شدند.

او گفت: مالک باربری عنوان کرد مدت ۶ ماه است یک دستگاه ماموگرافی پزشکی متعلق به یک تبعه خارجی به قصد انتقال به کشور همسایه در این باربری وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: با توجه به ظن قاچاق بودن دستگاه، مأموران پلیس با همکاری مالک باربری نسبت به انتقال دستگاه مذکور به انبار سازمان اموال تملیکی اقدام کردند.

سردار اسماعیلی با بیان اینکه کارشناسان ارزش دستگاه ماموگرافی قاچاق را ۸ میلیارد و ۵۳۴ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: در این رابطه پرونده در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

ماموگرافی یکی از روش های تشخیص سریع بیماری سرطان سینه به وسیله  تابش پرتوهای خفیف اشعه ایکس از طریق دستگاه ماموگرافی است. 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبارزه با قاچاق نیروی انتظامی قم دستگاه ماموگرافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌ فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق  و کشف ۳۲ دستگاه خودروی خارجی قاچاق  در استان خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی اقدام اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی استان، باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق که اقدام به دستکوب ارکان خودرو ( شاسی، موتور و اتاق) و همچنین نصب پلاک خودروهای قدیمی از همان خودروها به خودروی جدید می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

 سردار مفخمی خاطرنشان کرد: از این باند که غالبا خودروهای شاسی را از غرب و جنوب کشور برای اقدام متخلفانه خود وارد می کردند ، تا کنون ۲۰ دستگاه خودرو با پلاک مالکیت خودروهای قدیمی به همت ماموران پلیس آگاهی و همچنین ۱۲ دستگاه خودرو با تلاش پلیس امنیت اقتصادی استان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه اعضای باند قاچاق خودرو نیز به دستگاه قضایی مازندران معرفی و تحویل شدند، تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی  و آگاهی با هوشمندی و اقتدار همواره با هدف رضایتمندی مردم پای کار است و متخلفان بدانند که مازندران جولانگاه قاچاقچیان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • کشف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاق در مازندران
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • حل مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • انتقال چای قاچاق با قطار