Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالن فوتسال شهید بهشتی مشهد بعد از دو سال اغما به دلیل شیوع کرونا عصر امروز سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه میزبان بیش از ۴ هزار تماشاگر بود. تماشاگرانی که قدم به قدم بیش از ۳۰۰ بازی فوتسال جام رمضان ۱۴۰۱ مشهد را آمده بودند تا فینال این دوره از مسابقات را تماشا کنند.

بازی امروز علاوه بر تماشاگران مشتاق یک ویژگی مهم دیگر هم داشت و آن حضور تیم فوتسال مهاجران افغانستانی مقیم مشهد بود، که برای اولین بار به عنوان یک تیم مستقل با نام انرژی پلاس در این مسابقات شرکت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۳۵۲ بازی فوتسال در ۶ سالن شهرداری مشهد

سید حسین غیاثی گفت: در جام رمضان امسال ۳۵۲ بازی در ۶ سالن شهرداری مشهد برگزار شد،خوشبختانه این مسابقات پس از دو سال کرونا با استقبال خوب تماشاگران انجام شد و در بازی فینال بیش از ۴ هزار تماشاگر در سالن شهید بهشتی حضور داشتند.

معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد گفت: به زودی جام دهه کرامت با حضور شش تیم قهرمان بعد از وقفه چند ساله برگزار خواهد شد.

غیاثی گفت: ما در شهرداری مشهد به دنبال ساخت یک سالن مجهز با ظرفیت بیشتر تماشاگر هستیم و انشالا که بتوانیم یک سالن در خور شهر مشهد بسازیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات فوتسال قهرمانی جام رمضان شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در فرودگاه مشهد

 تیم ملی فوتسال افغانستان پس از درخشش در جام ملت‌های آسیا و همچنین کسب جواز حضور در جام جهانی فوتسال، در حضور هوادران پر شور خود، وارد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استقبال از تیم فوتسال افغانستان + فیلم
  • ۶۰ درصد ساکنان جوادیه تهران افغانستانی اند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • امانی، عضو شورای شهر: ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • فیلم استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در فرودگاه مشهد
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!