Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، عبدالحمید الدبیبه نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی با تاکید بر اینکه راهی برای لیبیایی‌ها جز برگزاری انتخابات وجود ندارد، اعلام کرد به برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری پایبند است.

نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی گفت: برگزاری انتخابات پارلمانی آسان و قوانین آن هم تدوین شده است و هر چقدر هم که توطئه گران، توطئه کنند باز هم انتخابات را برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت ما کنار فقرا و کم درآمدها ایستاده است و همچنان به حمایت از فقرا ادامه می‌دهد.

طی سال‌های گذشته، لیبی علی‌رغم تلاش‌ها و حمایت‌های بین المللی، نتوانسته است به انتخاباتی برسد که به مرحله انتقالی پایان دهد واین کشور را متحد کند.

از سوی دیگر استفانی ویلیامز، مشاور دبیرکل سازمان ملل در پیام تبریک عید سعید فطر خواستار استفاده از فرصت عید سعید فطر و پایان دادن به رنج مردم لیبی و تحقق خواسته‌های آنها شد.

وی در توییتر خود در صفحه توئیتر خود افزود: امیدوارم این مناسبت شانس نزدیک شدن طرف‌های درگیر در لیبی و حفظ آرامش عمومی را افزایش دهد.

کد خبر 5481911

منبع: مهر

کلیدواژه: لیبی عبدالحمید الدبیبه انتخابات لیبی اوکراین روسیه فلسطین رژیم صهیونیستی عراق جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین ایالات متحده امریکا آخرین اخبار اوکراین روز قدس 1401 مسکو ترکیه ولادیمیر پوتین ولودیمیر زلنسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود

ایسنا/تهران رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک بیان کرد: طبق قانون حتی در صورت انصراف یکی از نامزدها در دور دوم انتخابات، فرآیند انتخابات با حضور نفر چهارم برگزار می‌شود.

سید محمد زاهدی رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک (روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ) در خصوص برگزاری انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ گفت: فرآیند انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و همه تمهیدات لازم برای برگزاری این انتخابات پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ۳۰۷ شعبه اخذ رأی در سطح سه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت ماه است و همه برنامه‌ریزی‌ها جهت برگزاری انتخاباتی بر اساس ۴ مؤلفه ابلاغی مقام معظم رهبری فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص انصراف یکی از نامزدها اظهار کرد: تاکنون هیچ‌ یک از نامزدهای دور دوم انتخابات انصراف خود را به ستاد انتخابات ارائه نداده‌اند و اگر هم چنین اتفاقی رخ بدهد رقابت انتخابات با نفر بعدی (نفر چهارم ) در ۲۱ اسفند با قدرت برگزار می‌شود.

زاهدی در پایان با دعوت نامزدها به تمکین به قانون در ایام تبلیغات تصریح کرد: تبلیغات دور دوم انتخابات از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و همه نامزدها باید قانون را فصل خطاب خود قرارداده و از پرداختن به حواشی اجتناب کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • شکست یک جنبش بزرگ با توطئه‌های رنگارنگ داخلی و خارجی
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد