Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@09:29:56 GMT

اتمام عملیات آسفالت‌ریزی معابر شهرک امید دژبان

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۷۹۲۴

اتمام عملیات آسفالت‌ریزی معابر شهرک امید دژبان

وحیدرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر از اتمام عملیات آسفالت‌ریزی معابر شهرک امید دژبان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این محدوده از تهران رو به توسعه قرار دارد و مدام شهرک‌های جدید تأسیس می‌شوند، معابر خاکی این شهرک‌ها نیاز به آسفالت‌ریزی دارد و از سوی دیگر برای معابر قدیمی نیز نیاز به آسفالت‌ریزی جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: به‌همین منظور؛ عوامل معاونت فنی و عمران این منطقه با سه تیم مشغول فعالیت در این خصوص هستند.

وی افزود: در منطقه ۲۲ به‌عنوان وسیع‌ترین منطقه شهر تهران بیش از ۶۰ کیلومتر معابر بزرگراهی شامل بزرگراه شهید خرازی، شهید سردار همدانی، آزادگان، آزاد راه تهران_ کرج، آزاد راه تهران_ شمال وجود دارد، به‌همین منظور عملیات آسفالت‌ریزی مورد توجه مدیریت شهری این منطقه قرار گرفته است.

محمدی ادامه داد: در ماه‌های اخیر معابر قابل توجهی از این منطقه که سالیان سال خواسته اهالی آن برای آسفالت‌ریزی بوده، مورد اجرای عملیات آسفالت‌ریزی قرار گرفته است و رضایت‌مندی شهروندان حاصل شده است.

شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: در قرار خدمت شهردار تهران موضوع نیاز بیشتر آسفالت در این منطقه مطرح شد و دستور سهم بیشتر آسفالت برای معابر این منطقه صادر شد و خوشبختانه تاکنون بسیاری از معابر خاکی این منطقه آسفالت‌ریزی و بسیاری از معابر که آسفالت فرسوده دارند نیز مورد مرمت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: شهرک امید دژبان در شمال بزرگراه شهید خرازی قرار دارد که دو معابر اصلی این شهرک به نام‌های عطار نیشابوری و پاکزاد در مساحت شش هزار و ۵۰۰ متر مربع در کمتر از یک هفته به شکل شبانه روزی مورد آسفالت‌ریزی کامل قرار گرفته است که مورد رضایت‌مندی ساکنان این محله نیز قرار گرفته است.

کد خبر 5481962

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری منطقه ۲۲ آسفالت شهرداری تهران عید فطر 1401 آموزش و پرورش روز معلم عید سعید فطر فطریه نیروی انتظامی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شورای شهر تهران شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میراث فرهنگی کمیته امداد امام خمینی ماه رمضان 1401 آلودگی هوا عملیات آسفالت ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، سامان احمدزاده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه امسال برای اجرای آسفالت و لکه گیری ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است، اظهار کرد: از این میزان ۶ هزار میلیارد ریال در قالب آسفالت اساسی معابر اصلی و ۶ هزار میلیارد ریال نیز برای لکه گیری اساسی در قالب خدمات محله‌ای هزینه می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با بیان اینکه این طرح بر اساس اولویت‌بندی کمیته فنی شهرداری اجرا می‌شود، گفت: در سال گذشته نیز ۳۲۲ هزار تن آسفالت با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال در معابر اصلی و محلات این شهر اجرا شد.

احمدزاده، ادامه داد: بر اساس افکارسنجی انجام شده، شهروندان تبریزی رضایتمندی بیشتری از عملکرد شهرداری تبریز در حوزه آسفالت در سال گذشته نسبت به سال‌های قبل داشتند و یکی از مطالبه‌های آنان در سال ۱۴۰۳، آسفالت معابر و محلات است.

وی یادآور شد: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در راستای ارتقای کیفیت و طول عمر آسفالت معابر، نظارت مستمری در مراحل مختلف تولید، انتقال و توزیع آسفالت دارد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: معابر اصلی شهر و محلاتی که نیاز به آسفالت‌ریزی و یا لکه‌گیری دارند، توسط مناطق دهگانه و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز احصا شده و بر اساس اولویت و نیاز مناطق آسفالت‌ریزی می‌شود.

احمدزاده، افزود: در فروردین ماه سال جاری با وجود شرایط جوی نامساعد، ۱۴ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در سطح شهر انجام شده است که این میزان از اردیبهشت تا پایان سال به صورت جهشی هر ماه اجرا می‌شود.

کد خبر 6088636

دیگر خبرها

  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز