Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، در حساس‌ترین بازی از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر دو تیم استقلال و سپاهان از ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند که این دیدار از اهمیت بسیار بالایی برای هر دو تیم به ویژه استقلال برخوردار است.

در حالی که استقلال با داشتن بیشترین شانس برای قهرمانی با ۵۶ امتیاز در فاصله ۶ هفته مانده به پایان فصل در صدر جدول رده بندی قرار دارد و می‌تواند با پیروزی در این بازی شانس خود را افزایش دهد، سپاهان با ۴۵ امتیاز در رده سوم حضور داشته و نیم نگاهی به گرفتن جایگاه رده دوم جدول دارد و این میسر نمی‌شود مگر آنکه آنها در دو بازی مهم مقابل استقلال و پرسپولیس پیروز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی‌های تهران و طلایی پوشان اصفهان در حالی غروب چهارشنبه به مصاف هم می‌روند که شاگردان مجیدی با رکورد فوق‌العاده ۸ گل خورده در ۲۴ بازی، مقتدرانه عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند و در نقطه مقابل شاگردان نویدکیا با ۳۵ گل زده عنوان بهترین خط حمله مسابقات را به خود اختصاص داده‌اند.

در واقع تقابل تیم‌های اول و سوم جدول را می‌توان مصاف بهترین خط دفاعی و بهترین خط حمله لیگ دانست که این هم به خودی خود یکی از جذابیت‌های این بازی است.

استقلال در حالی با ۸ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را دارد که در فاز تهاجمی هم عملکرد قابل قبولی داشته و با ۳۳ گل زده بعد از سپاهان و پرسپولیس دارای سومین خط حمله قوی لیگ است.

در تیم سپاهان شهریار مغانلو با ۹ گل زده بهترین عملکرد را در خط حمله دارد و بین بازیکنان استقلال هم کوین یامگا با ۱۰ گل زده بهترین گلزن این تیم و دومین گلزن برتر فصل است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران نویدکیا بهترین خط خط حمله گل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۸۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب

پرسپولیس و سپاهان امشب الکلاسیکوی ایران را برگزار می کنند.

طرفداری | پرسپولیس امشب میزبان سپاهان است.

پرسپولیس و سپاهان امشب در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر بیست و سوم، در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند. این دیدار همواره از اهمیت بالایی برخوردار است و به عنوان الکلاسیکوی ایران از آن یاد می شود.

دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان طبق رسم هر هفته با رونمایی از پوسترهای مخصوص این دیدار، به استقبال بازی حساس هفته رفته اند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام