Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا خزائلی گفت: ظرفیت واحد‌های اقامتی قزوین در چهار روز تعطیلات پیش‌رو به صورت رزرو و یا اقامت مسافران تکمیل شده است که نشان می‌دهد خوشبختانه حجم بالایی از هموطنان و گردشگران، قزوین را به عنوان مقصد سفر در تعطیلات هفته جاری انتخاب کرده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین افزود:این واحد‌ها شامل هتل، هتل‌آپارتمان، مهمانپذیر، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، سنتی و خانه‌مسافر‌های دارای مجوز از اداره‌کل با ظرفیت ۲۲۰۰ نفر شب اقامت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خزائلی تاکید کرد: ارایه خدمات با کیفیت بالا به گردشگران و مسافران در همه ایام سال به ویژه ایام تعطیلات و پیک سفر‌ها از الزامات ستاد اجرایی خدمات سفر استان است و امیدواریم با هماهنگی که میان دستگاه‌های عضو ستاد وجود دارد بتوانیم در این ایام نیز میزبانان شایسته‌ای برای گردشگران و میهمانان ورودی به استان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عید فطر تعطیلات عید فطر گردشگری مراکز اقامتی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و هیأت امنای یادمان شهدای هویزه درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان هویزه برگزار شد.

در ابتدا مسؤولان و اعضای هیأت امنای یادمان شهدای هویزه گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارائه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زائرین شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای هویزه به ویژه شهید علم الهدی و قدردانی از زحمات خادمان و مسؤولان این یادمان گفت: پشتیبانی از یادمان‌ها و فعال سازی و پای کار آوردن ظرفیت هیأت امناهای یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور کشور است.

وی افزود: ستاد مرکزی به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و دولت در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها است.

در این جلسه حمید صادقی معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سید ایمان یاراحمدی معاون دولت ستاد مرکزی راهیان نور کشور نیز حضور داشتند.

کد خبر 6097317 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • ورودی کاشان از سمت آزادراه امیرکبیر مسدود شد
  • نمایشگاه کتاب ظرفیت جذب گردشگران خارجی را دارد
  • هشدار درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات