Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@11:40:38 GMT

تلاش استقلال برای بهبود دو رکورد خودش

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۸۱۹۴

تلاش استقلال برای بهبود دو رکورد خودش

این امکان برای تیم استقلال وجود دارد که در پایان فصل دو رکورد جدید در همه ادوار مسابقات لیگ برتر از خود به جای بگذارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال صدرنشین رقابتهای لیگ برتر در هفته بیست و پنجم لیگ برتر میهمان سپاهان است و آبی پوشان امیدوارند در صورت پیروزی احتمالی در این بازی شانس قهرمانی شان را در این فصل افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مجیدی در حالی صدرنشین رقابتهای لیگ برتر هستند که در ۲۴ بازی گذشته متحمل شکست نشده و تنها تیم بدون شکست مسابقات هستند. آبی پوشان همین الان هم رکورد طولانی‌ترین مدت بدون شکست در لیگ برتر را در اختیار دارند، اما می‌کوشند تا همچنان این رکورد را بهبود بخشند. آبی پوشان بدشان نمی‌آید این رکورد را تا پایان فصل ادامه داده و بتوانند اولین تیمی باشند که یک فصل را بدون تحمل شکست به پایان برسانند و برای این منظور بسیار تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

استقلال، مقصد بعدی کاپیتان تیم ملی؟

یکی از مهم‌ترین عوامل شکست ناپذیری آبی پوشان، عملکرد فوق‌العاده این تیم در خط دفاعی است که باعث شده در هفته بیست و چهارم هنوز تعداد گل‌های خورده این تیم دو رقمی نشده و با ۸ گل صاحب بهترین خط دفاعی مسابقات باشند. استقلالی‌ها که با ۱۳ گل خورده در یک فصل دارای رکورد بهترین خط دفاعی همه ادوار لیگ هستند، نه تنها تمایل دارند اولین تیم بدون شکست در یک فصل از رقابتهای لیگ برتر باشند، بلکه برای بهبود رکورد بهترین خط دفاعی و کمترین گل خورده نیز در تلاش هستند.

شاگردان مجیدی برای بهبود دو رکورد لیگ که در اختیار خودشان است تنها ۶ هفته زمان دارند که در این ۶ هفته به ترتیب باید با تیم‌های سپاهان، شهرخودرو، فولاد، آلومینیوم، مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان دیدار کنند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال استقلال فرهاد مجیدی سپاهان لیگ برتر محرم نویدکیا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت آبی پوشان لیگ برتر خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است