Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی شهاب تالی مدیرشبکه رادیویی پیام و رادیو آوا گفت: شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و ارج نهادن به مقام والای معلم با راه‌اندازی پویش معلم من به استقبال هفته معلم می رود. مخاطبان محترم می‌توانند با شرکت در پویش معلم من در خاطره سازی و قدردانی از زحمات معلمان خود نقش ارزنده‌ای را ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر رادیو پیام افزود: در سالروز شهادت استاد فرزانه، اسوه علم و تقوا شهید مرتضی مطهری برای گرامیداشت مقام شامخ معلم و نظر به باز گشایی مدارس پویش «معلم من» امسال باشکوه تر از سنوات گذشته برگزار می شود تا بتوانیم با مشارکت همه هموطنان در سراسر کشور لحظات متفاوتی را برای معلمان سرزمینمان به یادگار بگذاریم.

تالی گفت: دانش آموزان امروز ودیروز می توانند از طریق کانال سروش به نشانیpr.radiopayam@ تصاویر معلم هایشان را به همراه عکس خودشان و توضیحات لازم ارسال کنند و تصاویر را در رادیو تصویری رادیو پیام و آوا با نام و تصویر خودشان مشاهده کنند.

کد خبر 5482011 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو پیام رادیو آوا روز معلم هفته معلم نادر طالب زاده تئاتر ایران موسیقی ایرانی درگذشت چهره ها کارگردان تئاتر فیلم کوتاه فیلم سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کنسرت موسیقی عید سعید فطر سازمان صداوسیما برنامه تلویزیونی عید فطر 1401 معلم من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از معلمان روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه ازجمله دیدار‌های سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم به‌طور پیوسته برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • جمعی از معلمان روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود