Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-04@03:34:34 GMT

رئیس بنیاد شهید با خانواده‌های شهدای قشم دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۸۶۶۴

رئیس بنیاد شهید با خانواده‌های شهدای قشم دیدار کرد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، به گزارش «ایثار»، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز چهارشنبه 14 اردیبهشت ماه در ابتدای سفر به استان هرمزگان و با حضور در جزیره قشم، در گلزار شهدای امامزاده سید مظفر این شهرستان حضور یافت و با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام و جایگاه رفیع شهدا ادای احترام کرد.

وی همچنین بر مزار شهید اهل سنت، «صالح ملاحی لافتی» نیز حضور یافت و از مقام این شهید تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در آیین ادای احترام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مقام شامخ شهدای شهرستان قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، هیئت همراه معاون رئیس جمهوری و جمعی از مدیران شهرستان و سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با حضور در منازل خانواده‌های معظم شهیدان «غلامشاه ذاکری قشمی» و «صالح ملاحی لافتی» از نزدیک با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون رئیس جمهور در این دیدارها ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و رئیس جمهور به خانواده‌های معظم شهیدان گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر لزوم قدردانی و سپاسگزاری مسئولان از خانواده‌های معظم شهدا تأکید داشته‌اند و همه ما نیز این کار را وظیفه خود می‌دانیم و دیدار با این عزیزان را توفیقی بزرگ برای خود به حساب می‌آوریم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: پیشرفت، توسعه، امنیت و هرآنچه که امروز در کشورمان از آسایش وجود دارد بی‌شک به برکت خون پاک شهدا و فداکاری‌های جانبازان و آزادگان به دست آمده است و همه مسئولان و مردم همواره خود را قدردان این عزیزان و خانواده‌هایشان می‌دانند.

شرکت در جلسه شورای اداری، دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و معتمدان شهرستان قشم از جمله برنامه‌های معاون رئیس جمهور خواهد بود و در ادامه این سفر دیدارهای مختلفی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مقامات استانی در بندرعباس برگزار خواهد شد.

حضور در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان هرمزگان نیز در برنامه‌های سفر استانی دکتر قاضی‌زاده هاشمی قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: بنیاد شهید قاضی زاده هاشمی قشم خانواده شهدا رئیس بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیر کل آموزش و پرورش استان در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با بازنشستگان و برگزاری مراسم سپاس معلم از دیگر برنامه های روز معلم در استان است.

موسوی نژاد با اشاره به کمبود فضای آموزشی و معلم در استان افزود: سال گذشته خیران مدرسه ساز سال گذشته ۳۲۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس‌های درس تعهد کردند که ۶ درصد وصول و برای ساخت کلاس درس هزینه شد و پیش بینی می‌شود با همکاری خیران ۱۰۰ کلاس درس دیگر به فضای آموزشی شهرستان بیرجند اضافه شود.

موسوی نژاد گفت: در سال تحصیلی جدید، هزار و ۴۸۰ معلم جدید برای جبران بخشی از کمبود معلم جذب آموزش و پرروش می‌شوند.

به گفته وی امروز برنامه سپاس معلم در تمام شهرستان‌های استان در مدارس محوری و با حضور مسئولین شهرستان و دانش آموزان و برخی از اولیای آنها برگزار می‌شود و ۱۶ اردیبهشت نیز برنامه محوری با حضور مقامات عالی دولت در استان برگزار و از ۱۱۳ معلم نمونه استانی تقدیر و تشکر می‌شود.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد