Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-29@16:03:45 GMT

ژل پرفکتا برای چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۸۹۱۲

امروزه محبوبیت استفاده از روش های زیبایی افزایش یافته است. همانطور که می دانید روشهای بسیاری برای درمان پیری و رسیدن به پوستی شاداب و باطراوت وجود دارد. عمل های زیبایی علاوه بر هزینه بالا، ممکن است به دلیل بیهوشی سلامت فرد را به خطر می اندازد. اکثر زیباجویان به دنبال راهی بدون درد و خطر برای رسیدن به ظاهری زیبا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 از جمله تکنیک هایی که برای جوان سازی پوست به کار می رود، ژل پرفکتا می باشد. این ژل با هدف جوان سازی پوست ساخته شده است. همچنین به دلیل کلاژن و اسید هیالورونیک که در ساختار خود دارد یکی از مرغوب ترین مدل های ژل به شمار می رود. قیمت ژل پرفکتا در مقایسه با سایر روشهای زیبایی معقول و مقرون به صرفه است. بنابراین بهتر است با توجه به نظر پزشک و نیازهای فرد از آن استفاده شود. 

از ژل پرفکتا در کدام مناطق بدن می شود استفاده کرد؟ 

ژل پرفکتا کاربردهای بسیاری دارد. از این ژل می توان در نقاط مختلفی از صورت استفاده کرد. از بین بردن چین و چروک های پوست شامل پیشانی و زیر چشم و خط ابرو، مهم‌ترین خاصیت این فیلر به شمار می‌رود. 

همچنین می‌توان از این ژل برای ایجاد حجم مناسب در صورت مانند فرم دهی یکسان به لب ها، اصلاح وضعیت گونه‌ها و چانه، اصلاح پل بینی و جوانسازی پوست نیز به خوبی بهره برد. 

 توجه داشته باشید قیمت ژل لب پرفکتا به مقدار ژل و سطح تزریق بستگی دارد.  آیا نتایج تزریق ژل پرفکتا بلافاصله قابل مشاهده است؟ 

بلافاصله پس از تزریق ژل، نتایج آن نمایان است. برخی از افراد ممکن است قرمزی و یا تورم در محل تزریق داشته باشند. با مشاهده این علائم از خاراندن و مالیدن محل تزریق اجتناب کنید، زیرا باعث تشدید درد می شود.  

هر چند وقت یکبار نیاز به تزریق پرفکتا است؟ 

ژل پرفکتا به دلیل ساختار طبیعی و ماندگاری بالای آن بهتر است دو بار در سال تزریق شود. ترکیب‌های خالص و مرغوب به کار رفته در ساختار ژل، موجب افزایش ماندگاری آن شده‌ است. این در حالی است که اثر بعضی از ژل‌های تزریقی نهایتا 6 ماه پس از انجام تزریق از بین می‌رود. همچنین برای رسیدن به نتیجه دلخواه بهتر است قبل از اینکه اثر ژل از بین برود اقدام به انجام ترمیم آن کنید. 


انواع ژل پرفکتا 

ژل پرفکتا انواع مختلفی دارد که آنها را به شما معرفی میکنیم:  

کامپلیمنت (  complement) 

درم ( derm ) 

دیپ ( deep ) 

ساب اسکین ( Sub Skin ) 

فاین لاینز ( fine lines ) 

 

نحوه تزریق ژل پرفکتا  

برای تزریق پرفکتا حتما به پزشک متخصص و مجرب مراجعه کنید تا با مشکل مواجه نشوید. تزریق این نوع ژل با درد بسیار خفیفی همراه است. پزشک برای تزریق ژل از یک سوزن بسیار نازک استفاده می‌‌کند تا امکان تزریق ژل به درون نقاط مورد نظر و در لایه میانی پوست فراهم گردد. 

گاهی اوقات پزشک از یک تکنیک استفاده می‌کند تا امکان زاویه سازی صورت فراهم شود. تزریق پرفکتا دیپ و پرفکتا فاین لاینز با افزایش حجم در نواحی مورد نظر کمک می کند. 

همان طور که در قسمت بالا اشاره کردیم این محصول بر پایه ژل هیالورونیک اسید قرار دارد که به جذب آب کمک می‌کند و طی مدت ۲ تا سه هفته و پس از ادغام شدن ژل با بافت صورت نتایج بسیار خوبی به دست می‌آید. درمان با این دو ژل به مدت ۳۰ دقیقه انجام می‌‌شود و شما با درد کمتری مواجه خواهید شد زیرا پزشک به منظور کاهش درد و ناراحتی از داروی بی حسی موضعی استفاده خواهد کرد. 

 

ممنوعیت تزریق ژل پرفکتا 

تزریق ژل برای همه افراد مناسب نیست، بنابراین باید قبل از انجام آن با پزشک مشورت کنید. بهتر است از مصرف خودسرانه این ژل بپرهیزید زیرا عوارض غیرقابل جبرانی از خود برجای می گذارد. افرادی که در زیر به آنها اشاره کرده ایم برای تزریق ژل ممنوعیت دارند که عبارتند از : 

زنانی که در دوران بارداری یا شیردهی هستند. 

افرادی که به بیماری های خود ایمنی چون آسم و آلرژی مبتلا هستند. 

افراد مبتلا به دیابت که از انسولین استفاده می کنند. 

 افراد دارای بیماری های خود ایمنی شدید مانند لوپوس و روماتیسم   

افرادی که سابقه سکته قلبی دارند و داروهای خاص مصرف می کنند. 

 افرادی که از داروی آسپیرین یا وارفارین استفاده می کنند. 

افرادی که سابقه سکته مغزی دارند. 

 

مراقبت های بعد از تزریق ژل پرفکتا 

بهتر است از کمپرس سرد در محل تزریق استفاده کنید. 

 از کرمهای حاوی عصاره آرنیکا برای کاهش درد و کبودی استفاده کنید. 

 از حمام داغ و سونا و جکوزی نیز خودداری کنید. 

 اگر تزریق ژل در صورت انجام شده، تا برطرف شدن قرمزی و تورم از آرایش های سنگین و اسکراب و لایه برداری پوست دوری کنید. 

برای ۲۴ ساعت، از قرار گرفتن در برابر نور شدید آفتاب یا مصرف سلنیوم اجتناب کنید. 

از خوردن قرص های مسکن از جمله ایبوپروفن و ژلوفن خودداری کنید. 

اگر دردی در ناحیه تزریق دارید، استامینوفن جایگزین مناسبی است. 

از انجام تمرینات سنگین به مدت ۲۴ ساعت خودداری کنید 

 قرار گرفتن در معرض سرمای شدید اثر ژل را کم می کند. 

 

 امیدواریم با توجه به مطالب گفته شده در انتخاب بهترین ژل دقت کنید و با نظر و دستور پزشک تزریق را انجام دهید. 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، احمد باهوش بیان کرد: یکی از ارکان اصلی در تولید ۷۵ درصدی گاز و محصولات جانبی مجتمع گاز پارس جنوبی برای مصرف کشور، بهره‌مندی از توان و دانش ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر کارگر ارزشمند و خلاق در بزرگ‌ترین مجموعه تولید گاز کشور است.

وی به حجم تولید گاز شیرین و تزریق به خط سراسری در سال ۱۴۰۲ اشاره و تصریح کرد: پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکوهای سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت کردیم که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب، شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

کد خبر 6089889 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • چرا برای کاهش وزن نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • چرا نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • نامطمئن بودن روش پیکر تراشی برای لاغری
  • چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟