Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@00:09:50 GMT

برچسب 75 میلیون یورویی بایرلورکوزن روی موسی دیابی

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۹۰۹۳

به نظر می‌رسد بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس به جذب وینگر بایرلورکوزن علاقه‌مند شده‌اند

بایرلورکوزن برای فروش موسی دیابی خواهان مبلغ قابل توجهی است.

طرفداری | اگر موسی دیابی در پنرجه نقل و انتقالات تابستانی آتی قصد ترک بایرلورکوزن را داشته باشد، این باشگاه برای فروش بازیکن خود حداقل 75 میلیون یورو می‌خواهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرسنال علاقه خاصی به جذب این وینگر 22 ساله فرانسوی دارد. در کنار توپچی‌ها نیز، منچستریونایتد، نیوکاسل و آاس رم از علاقه‌مندان به جذب این بازیکن هستند. قرارداد دیابی با لورکوزن در سال 2025 به اتمام خواهد رسید. بند آزاد سازی در قرارداد وی وجود ندارد و به همین خاطر دیگر باشگاه‌ها برای جذب او باید هزینه زیادی را بپردازند. با این حال در صورت جدایی دیابی از لورکوزن، آن‌ها لوئیس سینیسترا از فاینورد را برای جایگزینی او در نظر گرفته‌اند.

گفتنی است، موسی دیابی در تمامی رقابت‌ها برای بایرلورکوزن در این فصل موفق به ثبت آمار 16 گل و 13 پاس گل از خود شده است و این بازیکن در حال گذراندن بهترین فصل فوتبالی خود تاکنون است.

اخبار داغ 

رکنا برگشت سو استفاده از برند استقلال به بهانه تزریق پول! شوخی علیرضا بیرانوند با مرتضی پورعلی گنجی؛ لوگوی پرسپولیس را هم جا می دادی! دردسر جدید در فرایند فروش چلسی؛ آبراموویچ خواستار باز پس گیری بدهی 1.6 میلیارد پوندی) رکورد گلزنی در تاریخ باشگاه لیورپول شکسته شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: موسی دیابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص کمک یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا به لبنان برای مهار موج مهاجران

به گزارش صدای ایران از ایرنا به نقل از آسوشیتدپرس، اورسولا فون در لاین رئیس شورای اروپا پنجشنبه در سفری به بیروت گفت که این کمک‌ها از سال جاری تا ۲۰۲۷ در اختیار لبنان قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، ۷۳۶ میلیون یورو به حمایت از پناهجویان سوریه و «سایر گروه‌های آسیب‌پذیر» در لبنان اختصاص یافته و ۲۰۰ میلیون یوروی دیگر صرف تقویت سرویس‌های امنیتی لبنان به منظور اجرای کنترل‌های مرزی و مهاجرتی خواهد شد.

همچنین مقدار دیگری از این بودجه برای کمک به ماهیگیران لبنانی اختصاص یافته است تا آنها از فروش قایق‌های خود به قاچاقچیان انسان منصرف شوند.

فون در لاین گفت که اتحادیه اروپا همچنین روی «رویکرد مستحکم‌تری برای بازگشت» پناهجویان سوری کار می‌کند.

نجیب میقاتی نخست وزیر موقت لبنان از بسته کمکی اتحادیه اروپا تشکر کرد و گفت که «امنیت لبنان امنیت اروپاست» و تشدید بحران «نه تنها به لبنان محدود نخواهد شد بلکه به اروپا نیز گسترش می‌یابد.»

اتحادیه اروپا پیشتر کمک‌هایی به مصر، تونس و موریتانی برای تقویت کنترل‌های مرزی و جلوگیری از هجوم مهاجران به سمت اروپا اختصاص داده بود.

دیگر خبرها

  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • واکنش کنعانی به زدن برچسب «یهودستیزی» به دانشجویان معترض آمریکایی
  • اختصاص کمک یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا به لبنان برای مهار موج مهاجران
  • کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • یوتیوب از سازندگان ویدیوها می‌خواهد که محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را فاش کنند
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • با ارزانترین لیبل ایران آشنا شوید
  • نصب برچسب و چراغ زنون : ممنوع