Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@07:47:57 GMT

مداح قمی مقام نخست مسابقات مداحی عراق را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۹۲۳۸

مداح قمی مقام نخست مسابقات مداحی عراق را کسب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقه استعدادیابی مداحان برای نخستین بار و با عنوان وجیها بالحسین (ع) به میزبانی کربلای معلی و با حضور مداحان فارس زبان و ترک زبان برگزار شد.

از ایران نیز مداحان نوجوان، جوان و میانسال در این مسابقه استعدادیابی شرکت کردند و موفقیت‌هایی به دست آوردند.

حسن حیدرزاده از مداحان استان قم نیز در بین فارس زبانان موفق به کسب عنوان نخست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانون مداحان استان و شهرستان قم در پیام تبریکی، از حسن حیدرزاده قمی به دلیل کسب مقام نخست این مسابقات و ثبت افتخار به نام شهر قم قدردانی کرد.

در متن پیام کانون مداحان استان و شهرستان قم آمده است: بدین وسیله قدردانی خود را از مداح محترم و ارجمند اهلبیت معصومین (علیهم‌السلام) جناب آقای حاج حسن حیدرزاده به جهت کسب مقام اول بین ۶ کشور جهان اسلام در حوزه فارس‌زبان‌ها و افتخارآفرینی برای شهر کریمه اهلبیت (ع) و قم المقدسه که در کشور همسایه، عراق برگزار شد، به عمل آورده و به ایشان که خود عضوی از اعضای خدومِ کانون مداحان می‌باشد و همچنین به قاطبه مداحان، ذاکران اهلبیت (علیهم السلام) و شهروندان عزیز تبریک و تهنیت می‌گوییم؛ موفقیت و سربلندی همهٔ ستایشگران آل الله علیهم‌السلام آرزوی قلبی ماست.

در این مسابقات، شرکت‌کنندگانی از کشورهای آذربایجان، سوریه، لبنان، منطقه حجاز، بحرین، عراق و ایران شرکت داشتند.

کد خبر 5482060

منبع: مهر

کلیدواژه: مداحان قم مداحی روز قدس 1401 عید فطر 1401 راهپیمایی روز قدس عید سعید فطر بوشهر نماز عید سعید فطر کرمانشاه ویروس کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه گرد و غبار روز جهانی قدس خراسان رضوی روز معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوحه‌خوانی مداح مشهور عرب درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل!

بازدید 19 حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، واکنش بسیار مثبتی در افکارعمومی منطقه داشته و از پاکستان تا کشورهای عربی و ترکیه شاهد موجی وسیعی از واکنش‌ها در حمایت از ایران بوده‌ایم؛ چرا که این تنها واکنش نظامی چند دهه اخیر به حملات لجام گسیخته رژیم صهیونیستی بود. در تازه ترین واکنش، کرار ابوغنیم، مداح معروف شهر نجف اشرف درباره حمله ایران به اسرائیل با عنوان «ضربه حیدری» در یک مجلس بزرگ در این شهر نوحه‌خوانی جالب کرد. ویدیوی این مجلس و نوحه‌ای که این مداح خواند را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • نوحه‌خوانی مداح مشهور عرب درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل!
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست