Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در واکنش به خبرهای منتشر شده در چند روز اخیر اعلام کرد: بدنسازی برای بانوان به هیچ عنوان ممنوع نیست و هم اکنون میلیون‌ها نفر از بانوان کشور مشغول فعالیت در رشته بدنسازی هستند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص خبر مربوط به ممنوعیت فعالیت بانوان در رشته پرورش اندام توضیحاتی را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین جمشیدی تاکید کرد: تربیت داورانی در رشته‌های مچ اندازی، فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ بانوان و دو اعزام بین‌المللی بانوان به رقابت‌های مچ‌اندازی قهرمانی آسیا نشان می‌دهد که بخش بانوان برای فدراسیون بدنسازی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. در مصاحبه اخیر رییس فدراسیون بدنسازی نیز دقیقا به تمام این مسائل اشاره شده است.

در این مصاحبه نصیرزاده به این موضوع اشاره کرده که رشته پرورش اندام برای بانوان در ایران ممنوع است، البته با توجه به نوع پوشش زنان در این رشته در رقابت‌های خارجی هیچ فعالیتی تاکنون در این رشته انجام نشده و از این پس نیز انجام نخواهد شد. متاسفانه برخی افراد با تحریف صحبت‌های رییس فدراسیون کلمه «بدنسازی» را جایگزین کلمه «پرورش اندام» کردند که کاملا دو معنای متفاوت دارند.

جمشیدی در ادامه تصریح کرد: فدراسیون از همین طریق به صراحت اعلام می‌کند بدنسازی برای بانوان به هیچ عنوان ممنوع نیست و هم اکنون هزاران باشگاه در سراسر کشور در این بخش فعالیت می‌کنند و میلیون‌ها نفر از بانوان کشور نیز مشغول فعالیت در رشته بدنسازی در باشگاه‌ها هستند. همچنین فدراسیون همواره با تربیت مربیان با دانش و برگزاری کلاس‌های آموزشی سعی در بالا بردن سطح آگاهی مربیان و ورزشکاران در بخش بانوان و آقایان داشته و دارد.

وی در پایان اضافه کرد: فعالیت بانوان در بخش همگانی و در سطح باشگاه‌ها در رشته بدنسازی بدون هیچ مشکلی ادامه خواهد داشت و در بخش قهرمانی نیز بانوان در سه رشته مچ‌اندازی، فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ فعالیت دارند که پوشش رسمی آن‌ها نیز به زودی با هماهنگی فدراسیون و وزارت ورزش به تصویب می‌رسد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فدراسیون بدنسازی پرورش اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند درویش به درگیری سپاهانی‌ها با بانوان

به گزارش "ورزش سه"، یکی از موارد عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان، برخورد ناشایست گروهی از تماشاگران منتسب به تیم میهمان با هواداران مستقر در جایگاه زنان بود.

درویش در این خصوص می‌گوید: البته همه جای دنیا این محکوم است. آنها چه قدرتی دارند که میهمان هستند و میزبان را مورد حرف‌های رکیک قرار می‌دهند؟

وی افزود: من از مسئولان امنیتی هم پرسیدم و فهمیدم اولین نارنجک از سوی هواداران آنها بود. امیدوارم یک فضایی ایجاد شود که حداقل احترام را فراموش نکنیم. فضای ورزش همیشه جایی است که احترام خط مقدم است.

دیگر خبرها

  • واکنش تند درویش به درگیری سپاهانی‌ها با بانوان
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • چشم، دیگر سریال حشاشین نمی بینیم!/ «چه تکاپوی رقت انگیزی»
  • کاری که ورزش کردن با سرطان می‌کند
  • تاثیر ورزش شدید بر سرطان
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم