Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در جلسه شورای اداری قشم بیان کرد: هم اکنون نوع تقاضاهای خانواده ها به سمت اشتغال فرزندانشان تغییر کرده و باید در این حوزه نیز اقداماتی انجام گیرد.

وی با بیان اینکه خود والدین شهدا و آزادگان به دوره بازنشستگی رسیده اند، افزود: به دلایل زندگی سخت خانواده ایثارگر، عمده آنان دچار بیماری‌های گوناگونی هستند که ضرورت توسعه مراکز درمانی برای ایشان و استفاده از خدمات رفاهی از جمله اردوهای مختلف زیارتی و تفریحی بسیار مورد نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رییس جمهور از برنامه ریزی بنیاد شهید برای ساخت اقامت گاه ها و اردوگاه‌ها در شهرهای شمالی و جنوبی گفت و اظهار امیدواری کرد که با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم و سرمایه گذاری بنیاد شهید، بتوان نسبت یه احداث اردوگاهی بزرگ در قشم اقدام کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: زمین هایی که به خانواده شهدا داده شده باید دارای زیرساخت مناسب باشد و این زمین هایی که داده اند نتیجه ای برای خانواده های شهدا به همراه نخواهد داشت.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تاکید کرد: هم اکنون برای ایثارگران قشم، 39 قطعه زمین نیاز است و می توان با حمایت و همراهی دستگاه های در قشم، قطعه زمینی در شان این عزیزان تحویل آنان شود.

وی همچنین گفت: دست هرمزگان از نیروهای متخصص خالی نبوده و نیازی به وارد کردن افراد از خارج از این اقلیم نیست و در این راستا تمرکز داریم از نیروهای مقیم در بنیاد شهید و امور ایثارگران هر استان استفاده شود و باید افرادی که بکارگیری می شوند با خانواده بنیاد همزبان و برخاسته از یک فرهنگ باشد.

قاضی زاده هاشمی گفت: صدور مجوزها از جمله صید و صیادی در دستان شیلات و سازمان منطقه آزاد قشم است که امیدواریم با نگاه ویژه به این عزیزان و در راستای امرار معاش قشر صیاد، در تحویل مجوزهای صیادی تلاش شود.

وی تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به رسمی را حق قانونی کارکنان دانست و بر ضرورت اجرای قوانین و مقررات از سوی دستگاه های دولتی در صورت احراز شرایط قانونی تاکید کرد.

معاون رییس جمهور بیان داشت: مردم جنوب کشور، همیشه در برابر استعمار و استکبار ایستاده اند وهم اکنون که عرصه تقابل اقتصادی و فرهنگی هستیم، در منطقه آزاد نیز امیدواریم با کمک مردم و افراد نخبه و فرهیخته عرصه رقابت با کشورهای متخاصم باشیم.

انتهای پیام/88050

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی معاون رییس جمهور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران قاضی زاده هاشمی قشم منطقه آزاد قشم خانواده شهدا خدمات رفاهی مرکز اقامتی بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، منابع آگاه در دولت فرانسه اعلام کردند که امانوئل ماکرون، رییس‌جمهور فرانسه در ماه «می» به آلمان سفر می‌کند و احتمالاً در ماه «ژوئن» نیز دوباره به آلمان سفر خواهد کرد.

رییس‌جمهور فرانسه اواخر اسفند نیز برای دیدار با اولاف شولتز، صدراعظم آلمان راهی برلین شد؛ سفری که ظاهراً با هدف کاهش تنش بین فرانسه و آلمان درباره جنگ اوکراین انجام شد.

در هفته‌ها و ماه‌های اخیر اخیر تنش بین فرانسه و آلمان درباره کمک نظامی به اوکراین تشدید شده و به عرصه عمومی کشیده شده است.

کد خبر 6090492

دیگر خبرها

  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • تویوتا برای جوانان و خانواده ها خودروی برقی می سازد
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود