Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمد زاده ظهر چهارشنبه در بازدید از شهر مادوان، افزود: ۶۰ درصد آب یاسوج به دلیل فرسوده بودن شبکه‌های آبرسانی هدر می‌رود و به دست مردم نمی‌رسد که از محل سفر رئیس جمهور ۲۲۰ میلیارد تومان برای تأمین آب شهری یاسوج و مادوان اختصاص داده شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر تخصیص این اعتبار در نزدیکی یاسوج، ابر پروژه‌ای به نام سد تنگ سرخ در حال احداث است که بیشترین بهره برداری را استان کهگیلویه و بویراحمد می‌برد و آب پایدار یاسوج طی سال‌های آینده را این سد تأمین خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد زاده با بیان اینکه یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای احداث سد تنگ سرخ تا پایان سال جاری اختصاص داده شده، گفت: قرار است سد امسال آبگیری و در سال آینده تکمیل شود.

وی با اشاره به اینکه مادوان از شهریور ماه به یاسوج ملحق می‌شود، خاطرنشان کرد: نیاز است در چهره و سیمای یاسوج نیز تغییر و تحول جدی ایجاد شود.

وی افزود: الحاق مادوان موجب رسیدگی به وضعیت شهری خواهد شد و به این منطقه پای به پای یاسوج توجه می‌شود تا از خدماتی که به مرکز استان داده می‌شود بهره‌مند شود.

استاندار با بیان اینکه می‌پذیریم خدمات شهری مادوان به اندازه نیاز مردم این منطقه نیست، اظهار داشت: البته مادوان زیبایی‌های طبیعی و چشم‌نواز فراوانی دارد که در کنار این موهبت الهی ما مسئولان موظفیم برای ایجاد عمران و آبادانی داخل شهر کار و تلاش کنیم و شهرداری و اعضای شورا از قدیم تاکنون کارهایی انجام داده‌اند، اما کافی نبوده است.

احمد زاده با اشاره به اعتبار ۱.۸ میلیارد تومانی مادوان گفت: این رقم برای یک شهر ۲۵ هزار نفری ناچیز است.

وی افزود: قول می‌دهم امسال از محل اعتبارات استانی رقم خوبی برای تعریض خیابان، ایجاد بلوار، عمران و آبادانی و تغییر چهره شهری مادوان اختصاص دهیم، ضمن اینکه با کمک حوزه عمرانی مکان‌هایی برای ایجاد فضای سبز و پارک‌های محله‌ای در نظر گرفته می‌شود.

استاندار با بیان اینکه وضعیت بلوارها و خیابان‌های شهر هم وضعیت مناسبی نیست، گفت به مادوان توجه می‌کنیم تا به یاسوج برسد هر چند معتقدم یاسوج هنوز کلاس مرکز استان را ندارد و فاقد ویژگی یک مرکز استان است.

وی افزود: توصیه می‌کنم و انتظار دارم شورای شهر و شهردار یاسوج پای کار بیایند، ۵۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور برای حاشیه رودخانه بشار و تبدیل این منطقه به فضای زیبای گردشگری اختصاص داده شده است.

کد خبر 5482048

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد علی احمدزاده شورای شهر روز قدس 1401 عید فطر 1401 عید سعید فطر بوشهر نماز عید سعید فطر راهپیمایی روز قدس کرمانشاه ویروس کرونا گرد و غبار خراسان رضوی روز معلم عکس استانها ماه رمضان 1401 فطریه مرکز استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاجقه: تاکنون ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شده است

علی سلاجقه روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت درباره حقابه هیرمند به خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌هایی که با هیات حاکمه افغانستان درباره حقابه هیرمند داشته‌ایم، حدود ۶۰ میلیون مترمکعب رهاسازی آب شده است.

وی تصریح کرد: از طرفی بارش‌های مناسب و سیلاب‌ها هم در منطقه به ما کمک می‌کند تا تالاب هامون شرایط بهتری یابد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: با نگاهی به اطراف سازه سد کمالخان متوجه مسیر‌هایی برای انحراف به بیابان گودزره شدیم و امید است بتوانیم با توافق هیات حاکمه افغانستان مسدود کنیم چرا که وضعیت تالاب‌ها مناسب‌تر خواهد شد.

سلاجقه یادآورشد: مرطوب سازی دریاچه هامون یکی از موضوعات مهم است و تاکنون ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شده است.

وی درباره نظارت سازمان محیط زیست برای کاهش پلاستیک‌ها گفت: روی موضوع کاهش پلاستیک‌های زیر ۲۵ میکرون کاملا نظارت می‌کنیم و در این زمینه با تمام روسای شرکت‌های اصلی جلسه برگزار شده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره ژن توله یوز هم گفت: یکی از راه‌های تکثیر در موضوع حیات وحش استفاده از مسائل سلولی و مولکولی است که ژن توله یوز در بخش رویان ذخیره شده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • طالبان حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد | ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شد
  • (ویدیو) نیمی از تالاب هامون آبگیری شد
  • سلاجقه: تاکنون ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شده است
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد
  • ۸۰ درصد تالاب کجی نمکزار نهبندان آبگیری شد
  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • تصاویر سد شاه قاسم یاسوج
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار